خبرگزاری کار ایران

دبیر اجرایی خانه کارگر قم :

حضور رئیس جمهوری در میان کارگران زمستان یورت شجاعانه بود

asdasd
کد خبر : ۴۸۶۸۴۲

دبیر اجرایی خانه کارگر قم تاکید دارد حضور رئیس جمهوری در میان کارگران و خانواده‌های کارگران فوت شده معدن زمستان یورت اقدامی شجاعانه بوده است. وی در عین حال می‌گوید اداره معادن باید از دست پیمانکاران متخلف خارج شود.

«اکبر شوکت» دبیر اجرایی خانه کارگر قم در گفت و گو با ایلنا، اظهار داشت: حضور رئیس جمهوری در میان کارگران و خانواده‌های کارگران فوت شده معدن زمستان یورت اقدامی شجاعانه بوده است.

وی با بیان اینکه اهالی شهرستان آزادشهر داغ دیده هستند و باید از سوی دولت حمایت شوند، گفت: رئیس جمهوری و وزیر کار وعده داده‌اند که که تا راه اندازی کامل معدن از کارگران و خانواده‌های آنان حمایت کنند.

دبیر خانه کارگر قم در ادامه افزود:‌ از سوی دیگر اقدام قوه قضاییه برای برخورد با پیمانکار این معدن نشان خواهد داد که مسببین این حادثه فارغ از هر گرایش و وابستگی سیاسی چه سرنوشتی خواهند داشت.

شوکت تصریح کرد: قطع یقین باید با خانواده‌های داغ دیده معدن زمستان یورت ابراز همدردی کرد.

وی در پایان با بیان اینکه معادن کشور می‌تواند به دست کارگران به بهترین شکل اداره شود، افزود: بهتراست به جای اینکه معادن در اختیار برخی پیمانکارن متخلف قرار گیرد در قالب تعاونی‌های کارگری اداره شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز