خبرگزاری کار ایران

استاندار گلستان:

۲۲ نفر از مصدومان حادثه معدن زغال سنگ زمستان یورت ترخیص شدند

asdasd
کد خبر : ۴۸۵۵۴۴

استاندار گلستان گفت: غیر از یک نفر از مصدومان حادثه دیروز که شرایط ویژه‌ای دارد حال عمومی دیگر معدنچیان مصدوم رضایت بخش است و از مجموع ۶۷ نفر ۲۲ نفر ترخیص شده‌اند.

حسن صادقلو استاندار گلستان در تشریح آخرین وضعیت حادثه معدن زغال سنگ زمستان یورت شمال غربی گفت: مجددا به همه هم استانی‌ها خصوصا اهالی شهرستان‌های آزادشهر، رامیان و مینو دشت که بیشترین جان باختگان این حادثه را داشتند تسلیت عرض می کنم. در حال حاضر به غیر از یک نفر از مصدومان حادثه دیروز که شرایط ویژه‌ای دارد حال عمومی دیگر معدنچیان مصدوم رضایت بخش است و از مجموع ۶۷ نفر ۲۲ نفر ترخیص شده‌اند.

وی با بیان اینکه به دنبال این حادثه از همان ساعت اول تمامی بخش های مرتبط با رسیدگی به این حادثه به صورت ویژه‌ای فعالیت خود را آغاز کردند، گفت: البته در این حادثه توجه ویژه دولت به ویژه شخص رییس جمهور، معاون اول و رییس دفتر رییس‌جمهور بسیار حائز اهمیت بود. چنانکه در حال حاضر وزرای صنعت و کار به نمایندگی از دولت در محل حادثه حضور دارند.

صادقلو در مورد جانباختگان حادثه و آخرین وضعیت در مورد خروج پیکرها از داخل معدن گفت:  با توجه به شرایط ویژه تونل‌های معدن اکیپ‌های مختلفی متشکل از متبحرترین افراد امداد و نجات از نقاط مختلف کشور به ویژه استان‌های سمنان، کرمان، یزد و مازندران در محل حادثه حضور دارند تا در سریع‌ترین زمان ممکن عملیات خارج کردن پیکرها انجام شد.

استاندار گلستان افزود: در همین راستا تا شب گذشته پیکر ۲۱ معدنچی جانباخته از داخل خارج شد و بامداد امروز نیز در ادامه همین عملیات توانستیم پیکر یک معدنچی دیگر را خارج کنیم.

وی تاکید کرد: این عملیات تا آخرین مرحله انجام خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز