خبرگزاری کار ایران

سازمان فنی‌و حرفه‌ای و اتاق تهران تفاهم‌نامه امضا کردند

asdasd
کد خبر : ۴۷۹۶۸۲

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای از امضای تفاهم نامه همکاری اتاق بازرگانی تهران و سازمان آموزش فنی و حرفه ای خبر داد.

به گزارش اخبار دریافتی ایلنا، معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای از امضای تفاهم نامه همکاری اتاق بازرگانی تهران و سازمان آموزش فنی و حرفه ای خبر داد.

«محمد امین سازگارنژاد» امروز (سه شنبه) در نخستین نشست هیات نمایندگان اتاق بازرگانی تهران و در حاشیه امضای تفاهم نامه واگذاری مدیریت یک مرکز آمرزشی به اتاق تهران، افزود: در سال های اخیر تکنولوژی هایی خریداری شده اما تکنولوژی آموزشی همراه با خریدها، صورت نگرفته است.

معاون وزیر تعاون در ادامه به امضای تفاهم نامه همکاری اتاق بازرگانی تهران و سازمان آموزش فنی و حرفه ای اشاره کرد که بر مبنای آن، مدیریت مرکز آموزش اقدسیه به اتاق تهران واگذار شد و در این مرکز آموزشی قرار است اتاق بازرگانی تهران با همکاری موسسه ترویج کسب و کار اتاق بازرگانی اتریش (WIFI) دوره های آموزشی تقاضا محور برگزار کند.

وی ابراز امیدواری کرد که در آینده اداره سازمان آموزش فنی و حرفه ای به وسیله بازار، صنعت و بخش خصوصی انجام شود.

معاون وزیر تعاون با تاکید بر اینکه ارتباط معناداری میان مهارت آموزی و صنعت وجود دارد، گفت: اگر صنعت را تارهای فرش توسعه بدانیم، مهارت آموزی پودهای این فرش را تشکیل می دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز