خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان فنی و حرفه‌ای خبر داد:

توزیع کارت دومین مرحله آزمون سنجش مهارت تا چهارم تیر ماه

asdasd
کد خبر : ۱۷۹۹۸۶

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از توزیع کارت دومین مرحله آزمون‌های هماهنگ سنجش مهارت و متقاضیان بخش‌های صنعت ساختمان، صنایع دستی، فرش، نان و غله و… در سال ۹۳ خبر داد.

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از توزیع کارت دومین مرحله آزمون‌های هماهنگ سنجش مهارت و متقاضیان بخش‌های صنعت ساختمان، صنایع دستی، فرش، نان و غله و… در سال ۹۳ خبر داد.

به گزارش ایلنا، «کورش پرند» با اعلام این خبر گفت: توزیع کارت دومین مرحله آزمون هماهنگ سنجش مهارت و صلاحیت حرفه ای پایان دوره کارآموزان سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور در سال ۹۳ در دو بخش دولتی و خصوصی و متقاضیان بخش‌های صنعت ساختمان، صنایع دستی، فرش، نان و غله از ساعت هشت صبح روز گذشته(دوم تیرماه) آغاز و تا ساعت ۲۴ روز چهارشنبه(چهارم تیرماه) ادامه می‌یابد.

رییس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور ادامه داد: دومین آزمون سنجش مهارت در حوزه‌های صنعت ساختمان، صنایع دستی، فرش و نان و غله و… روز پنجشنبه پنجم تیرماه و دومین آزمون سراسری سنجش مهارت پایان دوره کارآموزان مراکز آموزش فنی و حرفه ای روز جمعه ششم تیرماه برگزار می‌شود.

وی افزود: صد و پنجاه و پنج هزار و صد و دو نفر در دومین آزمون هماهنگ سنجش مهارت سال جاری که مورخ ششم تیرماه برگزار می‌شود در یکهزار و ۳۴۸ حرفه ثبت نام کرده‌اند که از این تعداد شصت و هشت هزار و صد و هشتاد و پنج نفر مرد و هشتاد و شش هزار و نهصد و هفده نفر زن هستند و تمهیدات لازم برای شرکت این متقاضیان در آزمون فراهم شده است.

پرند ادامه داد: در آزمون حوزه صنعت ساختمان که پنجم تیرماه برگزار می‌شود، بیست و یک هزار و سی و دو نفر در ۳۸ حرفه ثبت نام کرده‌اند که از این تعداد بیست و یک هزار و بیست و سه نفر مرد و ۹ نفر زن هستند.

وی بیان کرد: همچنین شانزده هزار و پانصد و پنجاه نفر در آزمون سنجش مهارت در حوزه‌های صنایع دستی، فرش و نان و غله و… در ۱۱۹ حرفه که روز پنجم تیرماه برگزار می‌شود، ثبت نام کرده‌اند که از این تعداد دو هزار و هشتصد و یک نفر مرد و سیزده هزار و هفتصد و چهل و نه نفر زن هستند.

رییس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور با اشاره به مراحل اجرای آزمون‌های سنجش مهارت، گفت: آزمون هر حرفه شامل دو مرحله کتبی و عملی است که متقاضیان بخش‌های صنعت ساختمان، تفاهم نامه‌ها(صنایع دستی، فرش و نان و غله و…) که پیش‌تر در موعد مقرر برای شرکت در آزمون‌های مذکور ثبت نام کرده‌اند، می‌توانند تا چهارم تیرماه با مراجعه به سامانه http: / / advari. irantvto. ir با درج شناسه پرداخت و شماره پرونده و یا با درج مشخصات فردی، کارت ورود به جلسه خود رادریافت کنند.

پرند ادامه داد: همچنین متقاضیان شرکت در دومین آزمون هماهنگ سنجش مهارت در سال ۱۳۹۳(کارآموزان بخش‌های دولتی و آموزشگاه‌های آزاد) که پیش‌تر برای شرکت در آزمون مورد نظر ثبت نام کرده‌اند تا چهارم تیرماه با مراجعه به سامانه http: / / azmoon. portaltvto. com و درج شناسه پرداخت و شماره پرونده و یا با درج مشخصات فردی، نسبت به دریافت کارت ورود به جلسه خود اقدام کنند.

وی بیان کرد: داوطلبان پس از شرکت در آزمون کتبی و کسب نمره قبولی براساس برنامه زمانبندی اعلام شده از سوی ادارات سنجش استان‌ها برای شرکت در آزمون عملی باید به حوزه‌های تعیین شده مراجعه کنند.

رییس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور با اشاره به تشکیل ستاد پاسخگویی آزمون سراسری سنجش مهارت گفت: درصورتی که متقاضیان با مشکلی مواجه شوند، می‌توانند با شماره تلفن‌های ۳۲۵۱۹۶۱۶-۰۲۶،۳۲۵۱۹۷۲۷-۰۲۶ و ۳۲۵۲۲۲۵۶-۰۲۶ و یا با مراکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان خود تماس بگیرند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز