خبرگزاری کار ایران

قائم مقام وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی:

هدف دولت، توسعه صنایع در استانهااست

asdasd
کد خبر : ۱۷۶۱۵۲

دولت تلاش می کند صنایع را در تمام استانها وسعت داده و مشکلات صنایع تخریب شده را هم برطرف سازد.

قائم مقام وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: دولت تلاش می کند صنایع را در تمام استانها وسعت داده و مشکلات صنایع تخریب شده را هم برطرف سازد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قائم شهر، " ابوالحسن فیروز آبادی " در بازدید از کارخانه تولید دستمال کاغذی حریر قائم شهر با بیان اینکه با همکاری حوزه های مختلف تأمین اجتماعی و روابط کار و فنی و حرفه ای در آینده نزدیک مشکلات برطرف می شود افزود: دولت تلاش می کند صنایع را در تمام استانها وسعت داده و مشکلات صنایع تخریب شده را هم حل نماید.

وی با اشاره به نبودآمار دقیق کارخانه های تعطیل شده در کشور گفت: متاسفانه اکثراین کارخانه ها به علت گران بودن هزینه ها و کمبود نقدینگی تعطیل شده اند.

قائم مقام وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی ادامه داد: صنایع و معادن در این خصوص تمهیداتی در نظر گرفته تا با همکاری دولت و تشکیل کمیته ویژه، گردش در صنعت ایجاد و مشکلات کارخانجات تعطیل شده مرتفع شود.

فیروز آبادی فرسودگی دستگاه ها و انتقال آن به شهر را از عمده مشکلات کارخانه دستمال حریربرشمرد وگفت: این واحد به صندوق بیمه بازنشستگان واگذار شده است و از اعتبارات موجود در این صندوق می توان برای راه اندازی مجدد کارخانه استفاده کرد.

وی اظهار داشت: بخش‌هایی از کارخانه به‌صورت موقت در داخل شهر راه‌اندازی می‌شود تا زمینه‌های لازم برای انتقال این کارخانه به شهرک صنعتی بشل آماده شود.

فیروز آبادی همچنین از نهایی شدن بحثآمایش سرزمین تا چند ماه آینده در دولت خبر داد و گفت: دولت بصورت جدی این طرح را شروع کرده و تا چند ماه آینده نهایی می شود.

وی تصریح کرد: پس از نهایی شدن این طرح، برای مازندران نیز همانند سایر استان‌ها، از نظر میزان صنعتی شدن، نحوه صنعتی شدن و استقرار صنایع تعیین تکلیف می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز