خبرگزاری کار ایران

در دومین روز کاری اتفاق افتاد؛

کارگران داروگر را به کارخانه راه ندادند

asdasd
کد خبر : ۴۷۸۸۲۳

منابع خبری ایلنا در شرکت داروگر از ممانعت کارفرمای این واحد از ورود 27 نفر از کارگران رسمی و قرار دادی به محل کارشان خبر می دهند.

منابع کارگری با اعلام این خبر می‌گویند: ازصبح امروز (27 فروردین ماه) نزدیک به 27 کارگر شاغل در  کارخانه «داروگر» اجازه ورود به محل کارشان را پیدا نکرده و در نتیجه در محل ورودی کارخانه اجتماع کردند.

برپایه این اظهارات این منابع خبری، از قرار معلوم 27 کارگری که صبح امروز یکشنبه (27 فروردین ماه) از حضور در محل کار همیشگی‌ خود منع شده‌اندبین 18 تا 26 سال سابقه کار دارند.

طبق  گزارش کارگران،این تعدیل‌ها در حالی اتفاق افتاده است که پیشتر کارفرما فعالیت کارخانه از حدود دو هفته مانده به شروع سال جدید تا روز گذشته (27 فروردین ) برای آنچه که انجام تعمیرات نامیده می‌شود، تعطیل اعلام  کرده بود  و تمامی کارگران تازه از دیروز اولین روز کاری خود در سال جدید را شروع کرده بودند.

به نقل از منابع ایلنا گفته می شود از همه کارگران منع شده به دلیل داشتن شرایط سنی و سابقه‌ای نزدیک به بازنشستگی خواهان بازگشت به کار قبلی خود هستند.

از قرار معلوم دو نفر رسمی و25 نفر قرار دادی هستند که یک‌نفر از آنها در نهاد صنفی کارخانه داروگر نیز عضویت دارد.

 گفتنی است کارخانه داروگر  در زمینه تولید  ظروف تولید محصولات شویند وبهداشتی با 500 کارگر   جاده مخصوص تهران به کرج فعالیت دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز