خبرگزاری کار ایران

مدیرکل تامین اجتماعی غرب تهران:

مقرری بیکاری ٥٠٠ کارگر پلاسکو برقرار شد

asdasd
کد خبر : ۴۵۶۵۳۷

مدیر کل تامین اجتماعی غرب تهران بزرگ از برقراری بیمه بیکاری ٥٠٠ کارگر ساختمان پلاسکو خبر داد.

به گزارش ایلنا، ناهید حیدری اظهار داشت: تاکنون بالغ بر ١٣٠٠ نفر مراجعه کننده در خصوص اخذ بیمه بیکاری به شعب تامین اجتماعی مراجعه کرده اند و از این تعداد، برای حدود ٥٠٠ نفر که طبق قانون، حائز شرایط بودند، مقرری بیمه بیکاری برقرار شده است.

وی همچنین در خصوص پرداخت وام خود اشتغالی به کارفرمایان حادثه پلاسکو گفت: در رابطه با کارفرمایان آسیب دیده در ساختمان پلاسکو نیز تمهیداتی مهیا شده است از جمله اینکه تمامی بدهی گذشته این افراد، پس از بخشودگی ١٠٠ درصدی جرایمشان، به مدت ٥ سال تقسیط می شود و می توانند به صورت اقساط بدهی خود را پرداخت کنند.

حیدری افزود: چنانچه کسبه فعلی یا کارفرمایان حادثه پلاسکو، فرصت های شغلی جدیدی را برای کارگرانی که شغلشان را در این حادثه از دست دادند و در اعداد بیمه بیکاری تامین اجتماعی قرار گرفتند، ایجاد کنند، مبالغی را تحت عنوان وام خود اشتغالی از سوی سازمان تامین اجتماعی دریافت خواهند کرد.

برقراری بیمه بیکاری ٥٠٠ نفر از کارگران ساختمان پلاسکو / اختصاص وام خود اشتغالی برای کارفرمایان ؛پخش گفت و گوی مدیر کل تامین اجتماعی غرب تهران در ساعت ١٨/٤٥ رادیو پیام ١٦ بهمن.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز