خبرگزاری کار ایران

روز گذشته در اثر ریزش بهمن اتفاق افتاد؛

مرگ یک راهدار فداکار در حین خدمت‌رسانی به مسافران در راه‌مانده

asdasd
کد خبر : ۴۵۵۵۱۶

محمدعلی طلوعی مقدم رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان پردیس در حین انجام عملیات راهداری در محور مبارک‌آباد جانش را فدای خدمت‌رسانی به شهروندان کرد.

به گزارش ایلنا، بامداد روز گذشته (پانزدهم بهمن ماه)، محمدعلی طلوعی مقدم، رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان پردیس، حین کمک به مسافران در راه مانده در محور مبارک‌آباد، جان خود را از دست داد.

در پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی در ارتباط با شهادت این راهدار آمده‌است:

بار دیگر خدمت گزاری از جنس صداقت، خدمت و مهربانی از جان شیرین خود گذشت تا شیرینی زندگی و ایمنی هموطنان و مسافران جاری و برقرار باشد.

با عرض تاسف و تاثر شب گذشته راهدار پیشکسوت و تلاشگر، رئیس اداره راهداری وحمل ونقل جاده ای پردیس زنده یاد محمد علی طلوعی مقدم در حین خدمت رسانی به مسافران جاده ای در محور هراز دراثر سقوط بهمن جان به جان آفرین تسلیم و به دیار باقی شتافت.

با عرض تسلیت و تعزیت به تمام راهداران زحمتکش و همکاران شریف در سراسر کشور به ویژه همکاران و همراهان آن مرحوم در استان تهران همچنین  خانواده صبور و داغدار وی، از خداوند رحمان و رحیم رحمت الهی ، علو درجات و مقام شهید را برای عزیز رخت بر بسته مسئلت داریم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز