خبرگزاری کار ایران

نایب رئیس شورای شهر تهران مطرح کرد؛

شغل آتش نشانی شامل سختی کار شود

asdasd
کد خبر : ۴۵۴۳۱۳

نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران از نمایندگان مجلس شورای اسلامی درخواست کرد که با تصویب طرحی، آتش نشانی را در ردیف مشاغل سخت و زیان آور قرار دهند

به گزارش ایلنا، نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران از نمایندگان مجلس شورای اسلامی درخواست کرد که با تصویب طرحی، آتش نشانی را در ردیف مشاغل سخت و زیان آور قرار دهند.

«مرتضی طلایی» در سیصد و بیست و پنجمین جلسه علنی شورای شهر تهران افزود: طرح سختی شغل آتش نشانی چند سالی است که در مجلس شورای اسلامی طرح شده و همچنان بلاتکلیف مانده است.

 وی اظهار کرد: با تصویب این طرح، امنیت شغلی نیروهای آتش نشان تضمین می شود.

طلایی با اشاره به شهادت 16 مامور آتش نشانی شهر تهران در حادثه پلاسکو افزود: شایسته نیست که شهدای آتش نشان را به عنوان شهید خدمت قلمداد کنیم.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران تاکید کرد: شهدای آتش نشان حادثه پلاسکو، همانند شهدای دوران دفاع مقدس و هسته ای جان خود را برای نجات مردم فدا کردند.

طلایی، از بنیاد شهید و امور ایثارگران درخواست کرد که شهدای آتش نشان حادثه پلاسکو همانند شهدای دوران دفاع مقدس در نظر گرفته شوند.

ساختمان پلاسکو حدود ساعت 8 صبح پنجشنبه 30 دی ماه دچار آتش سوزی شد و پس از 3 ساعت فرو ریخت و تعدادی از آتش نشانان و شهروند در زیر آوار جان باختند. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز