خبرگزاری کار ایران

در بیانیه اتحادیه کارگران صنعت خودروسازی:

تسلیت به مناسبت درگذشت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی

asdasd
کد خبر : ۴۴۶۵۶۳

اتحادیه کارگران صنعت خودروسازی با صدور بیانیه ای ارتحال جانسوز آیت الله هاشمی رفسنجانی، عالم مجاهد , یار دیرین امام خمینی(ره) و رهبری را به پیشگاه ملت و رهبری تسلیت گفت.

به گزارش ایلنا؛ اتحادیه کارگران صنعت خودروسازی با صدور بیانیه ای ارتحال جانسوز آیت الله هاشمی رفسنجانی، عالم مجاهد , یار دیرین امام خمینی(ره) و رهبری را به پیشگاه ملت و رهبری تسلیت گفت.

متن کامل این بیانیه به شرح زیر است:

ارتحال جانسوز عالم مجاهد , یار دیرین امام خمینی(ره) و رهبری معظم انقلاب اسلامی ایران، فرمانده دوران دفاع مقدس و سازندگی،  سیاستمدار تاریخ ساز و توانمند جمهوری اسلامی ایران، دوست و یاور همیشگی کارگران و محرومان که عمر خود را وقف تحقق اهداف و ارزشهای انقلاب نمود باعث تاسف و تالم عمیق همه دلسوزان , کارگران و وفاداران به انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران گردید.

تلاشهای این یار وفادار و خستگی ناپذیراز ابتدای انقلاب اسلامی ایران  در راه اعتلای ارزشهای انقلاب , مردم , محرومان و قشر زحمت کش کارگران بر هیچ کس پوشیده نیست. رهنمودها و نصایح آیت الله هاشمی رفسنجانی همچو چراغی روشن راهگشای تمامی تشکل های کارگری و صنعتی در تمام عرصه های انقلاب اسلامی بوده است.

این اتحادیه عروج آسمانی این همراه همیشگی امام و رهبری و کارگران را به محضر مقام معظم رهبری , مردم ایران و بیت معظم له ایشان تسلیت عرض نموده و از عموم کارگران خصوصا کارگران صنعت خودرو سازی  , این یاران همیشگی انقلاب , دعوت می نماید به منظور ارج نهادن به مقام ارزنده آن خادم انقلاب و میهن ,  در مراسم تشییع آیت الله هاشمی رفسنجانی حضور گسترده داشته و برگ زرینی دیگر در تاریخ انقلاب و ایران اسلامی رقم زنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز