خبرگزاری کار ایران

در بیانیه اتحادیه پیشکسوتان جامعه کارگری مطرح شد:

دعوت از کارگران برای شرکت در مراسم تشییع آیت‌الله هاشمی

asdasd
کد خبر : ۴۴۶۳۸۰

اتحادیه پیشکسوتان جامعه کارگری با صدور اطلاعیه از آحاد کارگران برای شرکت در مراسم تشییع پیکر آیت‌الله اکبر هاشمی رفسنجانی دعوت کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، در پی درگذشت آیت‌الله اکبر هاشمی رفسنجانی، اتحادیه پیشکسوتان جامعه کارگری بیانیه‌ای را صادر کرد که متن کامل آن به شرح ذیل است:

روح ملکوتی یار امام، رهبری و ملت قدرشناس و انقلابی ایران اسلامی به ملکوت اعلی پیوست.

خبر رحلت ناگهانی حضرت آیت اله هاشمی رفسنجانی سبب تأثر و تألم شدید ملت شریف ایران گردید و ایران اسلامی امروز در سوگ این بزرگ مرد تاریخ ایران نشستند. بی سبب نیست که خدمات گسترده و تأثیرگذار این مرد بزرگ را در طول حیات پر برکتش به امیر کبیر تشبیه کنیم. در این میان جامعه کارگری همواره مورد توجه خاص ایشان بود و بیانات «معظم له» امید را در دل کارگران تقویت می­کرد. جامعه کارگری ضمن اظهار تأسف و تألم عمیق خود، فقدان ایشان را غیر قابل جبران داشته و ضمن تسلیت به امام عصر (عج) و رهبری معظم انقلاب و خانواده معظم ایشان و مردم شریف ایران خصوصاً جامعه کارگری، از آحاد جامعه علی الخصوص کارگران قدرشناس دعوت بعمل می­ آورد که در مراسم تشییع جنازه که در روز سه شنبه مورخ 95/10/21 از محل دانشگاه تهران شروع خواهد شد حضور یافته و به شکوه و عظمت این مراسم بیفزاییم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز