خبرگزاری کار ایران

کارگزاران صندوق بیمه کشاورزی:

نمایندگان مجلس به وعده های خود عمل کنند/ منتظر پاسخ وزیر جهادکشاورزی هستیم

asdasd
کد خبر : ۴۳۶۸۰۶

کارگزاران صندوق بیمه کشاورزی می‌گویند نماینده های مجلس وعده داده اند که در ارتباط با وضعیت نامشخص ما به وزیر جهاد کشاورزی تذکر بدهند و ما منتظر پیگیری نماینده‌ها هستیم.

جمعی از کارگزاران صندوق بیمه کشاورزی در تماس‌های جداگانه با ایلنا از انتظار برای تحقق وعده‌های نمایندگان مجلس خبر دادند.

این کارگزاران می گویند: در ماههای گذشته بارها با نمایندگان مجلس رایزنی کردیم و چندین تجمع اعتراضی هم برگزار کردیم. حالا منتظر تحقق وعده‌های این نمایندگان هستیم.

از قرار معلوم، تعدادی از نمایندگان شهرهای مختلف در مجلس به این کارگزاران وعده داده اند که در ارتباط با وضعیت نامشخص آنها به وزیر جهادکشاورزی تذکر خواهند داد.

این کارگزاران می‌گویند از آنجا که قرار بوده ظرف این هفته یا نهایت هفته بعد این وعده محقق شود، در انتظار تذکر به وزیر جهاد کشاورزی و همچنین پاسخگویی وزیر هستیم.

گفتنی است کارگزاران صندوق بیمه کشاورزی در ماههای گذشته بارها به تهران آمدند و مقابل مجلس شورای اسلامی تجمع کردند. این بیمه گزاران که از حداقل امنیت شغلی و بیمه محرومند، ماههاست در بلاتکلیفی به سر می‌برند و خواهان این هستند که وزارت جهاد کشاورزی وضعیت استخدامی آنها را تغییر داده و با آنها قرارداد مسستقیم منعقد کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز