خبرگزاری کار ایران

یک فعال صنفی کارگری:

وزارت بهداشت دست از ادغام درمان تامین اجتماعی بردارد

asdasd
کد خبر : ۴۳۱۰۹۴

یک فعال صنفی کارگری معتقد است مدیدریت کنونی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی با رویکردی هرهری گونه درصدد است تا به هر طریق ممکن، فرصت دست‌اندازی به صندوق درمانی سازمان تامین اجتماعی را بدست آورد.

«فتح اللـه بیات» با اعلام این مطلب به ایلنا گفت: ظاهرا تلاش‌های نامشروع مدافعان ادغام درمان تامین اجتماعی پایانی ندارد و مدیریت بهداشت درصدد است تا از هر روزنه‌ای برای تحمیل خواسته نابه‌جای خود استفاده کند.

دبیراجرایی خانه کارگر شرق تهران افزود: قطع یقین اگر وزارت بهداشت کمی از این جدیت را به امر بازنگری در نظام غیر منصفانه تعرفه‌گذاری خدمات پزشکی به خرج داده بود، امروز با مخالفت همه جانبه کارگران روبرو نبود.

وی افزود: البته افرادی که قصد انکار واقعیت را دارند می‌توانند با فرافکنی دلیل ضدیت کارگران با سیاست‌های وزارت بهداشت را به موضوعات بی ربطی همچون منافع شخصی اقتصادی ربط بدهند اما واقعیت این است که مخالفت کارگران با سیاست‌های وزارت بهداشت از همان جنس مخالفت با دولت و مجلس بر سر اصلاح قانون کار و توسعه مناطق آزاد اقتصادی است.

رئیس اتحادیه کارگران قراردادی با یادآوری اجتماعات اعتراضی که از سوی گروه‌های مختلف کارگری در روزهای 25 و 29 آبان در رابطه با مطالبات سه گانه حفظ قانون کار، استقلال تامین اجتماعی و برچیده شدن مناطق آزاد برپا شده بود، گفت: محدوده و حریم خط قرمز کارگران روشن و مشخص است و در این رابطه کارگران با هیچ شخصی تعارف و رودربایستی ندارند.

وی افزود: ظاهرا به همان اندازه که در بدنه وزارت کار افرادی پیدا می‌شوند که بخواهند از لایحه معیوب اصلاح قانون کار دفاع کنند، هنوز در میان مدیران پزشک مسلک وزارت بهداشت سودای دست‌اندازی به منابع درمانی سازمان تامین اجتماعی پابرجاست.
 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز