خبرگزاری کار ایران

رئیس هیات مدیره کانون عالی شوراهای اسلامی کار کشور :

حمایت از دولت منوط به صیانت از حقوق کارگران است

asdasd
کد خبر : ۴۲۰۹۴۳

رئیس هیات مدیره کانون عالی شوراهای اسلامی کار کشور تاکید دارد که جامعه کارگری با هیچ کس عقد اخوت نبسته و حمایت از دولت منوط به صیانت از حقوق کارگران است.

«اولیا علی بیگی» که در اردوی هیات های اجرایی خانه‌ کارگر در شهر چمخاله استان گیلان سخنرانی می‌کرد، گفت: جامعه کارگری با هیچ کس عقد اخوت نبسته و حمایت از دولت منوط به صیانت از حقوق کارگران است.

رئیس هیات مدیره کانون عالی شوراهای اسلامی کار کشور به فریاد تظلم خواهی کارگران اشاره کرد و افزود: ظاهرا پس از سه ماه اعتراض، تلاش و فریاد تظلم خواهی کارگران در خصوص لایحه اصلاح قانون کار به گوش دولت نرسیده است.

علی بیگی افزود: اصلاحات ناصحیح در قانون کار به قلع و قمع صدای کارگران می انجامد از این رو مسئولیت دولت در قبال جامعه کارگری سنگین تر از گذشته است.

عضو هیات امنای سازمان تامین اجتماعی به ادغام صندوق درمان سازمان تامین اجتماعی اشاره کرد و آن را مصداق دست اندازی به حق الناس دانست.

علی بیگی افزود: در این زمینه رئیس جمهور خود یک مجتهد است و به خوبی می‌داند که اموال کارگران در سازمان تامین اجتماعی حق الناس است و دست اندازی به آن تنها به اتلاف سرمایه‌های کارگران می انجامد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز