خبرگزاری کار ایران

تاخیر در پرداخت مطالبات مزدی کارگران آزاد راه تهران شمال ادامه دارد

کد خبر : ۳۹۹۰۵۴

کارگران پروژه آزاد راه تهران به شمال می‌گویند که پیمانکار این پروژه عمرانی هنوز بابت مطالبات مربوط به دستمزد چهارماه گذشته حدود 300 کارگر هنوز با آن‌ها تسویه حساب نکرده است.

تعدادی از کارگران پروژه آزاد راه تهران به شمال در تماس با خبرنگار ایلنا افزودند: به‌صورت مشخص حدود300 نفر از کارگران این پروژه  که تحت مسئولیت شرکت پیمانکاری ارسا ساختمان  در آزاد راه تهران شمال فعالیت دارند از فروردین ماه سال جاری مزدی دریافت نکرده‌اند و در این میان به تازگی تنها دستمزد اسفند ماه سال گذشته آنها پرداخت شده است.

این کارگران که در عین حال هنوز عیدی وپاداش پایان سال 94 خود را از کارفرما طلبکارند؛ می‌گویند: پیمانکاری که آنها در استخدامش بوده‌اند تقریبا ماهانه تعدادی از همکارانشان را به بهانه پی‌گیری مطالبات معوقه اخراج می کند.

در این زمینه کارگران تصریح کردند؛  همچنین نماینده منتخب کارگران ارسا ساختمان  بنام ابوالقاسم رحمانی که پی گیر مطالبات صنفی  خود وسایر همکاران خود بوده به دلیل عدم نیاز در روز نهم تیرماه اخراج می شودوکسی پیگیر بازگشت بکار وی نشده است.

بر اساس گزارش کارگران این پروژه عمرانی علاوه بر موارد فوق به صورت مشخص حق بیمه  کارگران نیز از آغاز سال 95 به تامین اجتماعی پرداخت نشده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز