خبرگزاری کار ایران

خاتمه اعتراضات صنفی کارگران ایران ترانسفو شهر ری/ مذاکرات کارگران و مسئولان مثبت بود

asdasd
کد خبر : ۳۹۸۵۸۲

اعضای شورای اسلامی کار کارخانه ایران ترانسفوی شهر ری می‌گویند: روز گذشته پس از مذاکرات با مسئولان به اعتراضات خود خاتمه دادیم.

اعضای شورای اسلامی کار کارخانه ایران ترانسفو در شهر ری در تماس با ایلنا از خاتمه اعتراضات صنفی خود در روز گذشته (17 مرداد) خبر دادند.

به گفته نمایندگان کارگران، چند صد نفر از کارگران ایران ترانسفو در شهر ری در روزهای گذشته در اعتراض به عدم پرداخت مزایای مزدی تجمعات اعتراضی ترتیب داده بودند.

این تجمعات که در چهار روز برگزار شد روز گذشته پس از مذاکرات اعضای شورای اسلامی کار کارخانه با مدیریت روابط کار  اداره کار استان تهران خاتمه یافت.

این کارگران، مذاکرات روز گذشته را مثبت توصیف کردند و گفتند: در جلسه دیروز که کارفرما هم حضور داشت، مدیریت روابط کار استان تهران قول داد که مطالبات کارگران را پیگیری کند.

به گفته اعضای شورای اسلامی کار این کارخانه، بدهی‌های سنگین دولت و وزارت نیرو به کارخانه ایران ترانسفو منجر به کاهش قدرت مالی کارخانه و ناتوانی مدیران در پرداخت مطالبات کارگران شده است.

در عین حال تلاش خبرنگار ایلنا برای تماس با کارگران ایران ترانسفو در زنجان، تا این لحظه بی‌نتیجه مانده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز