خبرگزاری کار ایران

کتاب گفتمان سازی اقتصاد مقاومتی رونمایی شد

asdasd
کد خبر : ۳۹۴۹۱۱

کتاب سخنرانی‌ها و مستندات علمی کارگاه‌های آموزشی گفتمان سازی اقتصاد مقاومتی که حاصل برگزاری کارگاه‌های آموزشی در ٢٠ دانشگاه کشور است در جلسه شورای معاونین سازمان تأمین اجتماعی رونمایی شد.

به گزارش ایلنا، منصور اعتصامی، معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان تأمین اجتماعی گفت: کارگاه‌های آموزشی گفتمان سازی اقتصاد مقاومتی با تأکید بر مفاهیم بیمه و تأمین اجتماعی از ابتدای سال ٩٣ توسط سازمان تأمین اجتماعی و با همکاری وزارت علوم، تحقیقات و فن آوری برگزار شده است.

اعتصامی افزود: این فعالیت در راستای تحقق سیاست‌های ابلاغی مقام معظم رهبری در زمینه اقتصاد مقاومتی بویژه بند ٢١ آن است که برای اولین بار توسط سازمان تأمین اجتماعی به عنوان یک نهاد عمومی اجتماعی و اقتصادی که نقش اساسی در امنیت اجتماعی دارد، به جامعه علمی کشور عرضه می‌شود.

 وی ادامه داد: پس از ابلاغ سیاست‌های اقتصاد مقاومتی توسط مقام معظم رهبری، سازمان تأمین اجتماعی از دستگاه‌های پیشگام در اجرای این سیاست‌ها بوده است و کارگاه‌های آموزشی نیز در همین راستا در ٦٧ دانشگاه در سراسر کشور با مشارکت دانشگاهیان فهیخته و همچنین مدیران و کارکنان سازمان تأمین اجتماعی برگزار شده است.

اعتصامی گفت: مباحث طرح شده در این کارگاه‌ها توسط اساتید برجسته و دانشجویان نخبه مقطع تحصیلات تکمیلی و همچنین مدیران و کارشناسان سازمان تأمین اجتماعی در قالب ١٠ کتاب منتشر خواهد شد و امروز دو جلد از این مجموعه شامل مباحث مطرح شده در کارگاه‌های آموزشی ٢٠ دانشگاه رونمایی می‌شود.

سیدتقی نوربخش، مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی نیز ضمن رونمایی از کتاب سخنرانی‌ها و مستندات علمی کارگاه‌های آموزشی گفتمان سازی اقتصاد مقاومتی از زحمات و تلاش‌های دست اندرکاران این اثر علمی و همچنین معاونت فرهنگی و اجتماعی سازمان تأمین اجتماعی تشکر و قدردانی کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز