خبرگزاری کار ایران

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی تاکید کرد:

مشارکت ذینفعان در تصمیم گیری‌ها در سازمان تأمین اجتماعی

asdasd
کد خبر : ۳۹۱۸۲۴

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: تصمیم گیری‌ها در سازمان تأمین اجتماعی با مشارکت ذینفعان اجتماعی انجام می‌شود و شرکای اجتماعی از همه امور این سازمان آگاهی دارند.

به گزارش ایلنا، علی ربیعی در نشست هیات نمایندگان اتاق بازرگانی تهران، اظهار داشت: سازمان تأمین اجتماعی برنامه اصولی برای حمایت از تولید ملی دارد. بخشودگی جرائم کارفرمایان خوش حساب و همچنین عدم اجرای ماده ۵٠ قانون تأمین اجتماعی در رابطه با برداشت از حساب افراد به مدت یک سال در رابطه با کارگاههای تولیدی و صنعتی از جمله این اقدامات است.

وی با بیان اینکه در هیچ دوره‌ای رابطه بین دولت و بخش خصوصی تا این اندازه صمیمی نبوده است، افزود: دوران دشواری را در سال گذشته داشتیم، اقتصاد ما همیشه اتکایش به بودجه‌های عمرانی و بودجه نفت بوده است اما در سایه اقتصاد مقاومتی امیدواریم که سال به سال از اقتصاد نفتی فاصله بگیریم.

وی افزود: من به عنوان یک عضو کابینه به کمک شما فعالان اقتصادی نیاز دارم. ما دوران سختی را می‌گذرانیم و نمی‌توانیم این موضوع را نگوییم. در این دوران سخت به چند راهکار نیاز داریم. در حال حاضر به عقلانیت بیش از هر دوره‌ای نیاز داریم. امروز فرصت اشتباه کردن نداریم. به اعتقاد من ما ۵ یا ۱۰ سال فرصت داریم که بتوانیم جهت گیری‌ها را اصلاح کنیم.

ربیعی ادامه داد: نمی‌توانیم هزینه‌هایی صرف کنیم که مشخص نیست که نتیجه آنچه می‌شود و نمی‌توانیم شب انتخابات پول تزریق کنیم. ما به عقلانیت و سخت کوشی نیاز داریم.

وزیر کار عنوان کرد: اگر می‌خواهیم به رشد و توسعه برسیم باید طبقه متوسط صنعتی در جامعه شکل بگیرد. صنعت روح طبقه متوسط است اما امروز طبقه متوسطی که داریم ضعیف و نحیف است که زود می‌تواند به طبقه ضعیف تبدیل شود. جامعه‌ای که ۸۰ درصد شادابی صنعتی داشته باشد جامعه موفقی است.

وی ادامه داد: بعد از عقلانیت و سخت کوشی ویژگی دیگری که اهمیت دارد مداراست. اینکه بتوانیم کنار هم کار کنیم و موضوع چهارم اخلاق است.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی تصریح کرد: دوران سخت ما بخشی از مسیر طی شده بود که نمی‌توانم از آن حرف نزنیم. ما امروز مسئول تنظیم یارانه‌ها هستیم و این مسیری است که در آن قرار گرفتیم و نمی‌توانیم بدون نگاه به عقب مشکلی را حل کنیم. ما هر روز موضوعی و بحثی را برای بهبود فضای کسب و کار دنبال می‌کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز