خبرگزاری کار ایران

در بیانیه خانه کارگر مطرح شد:

تمامی کارگران را به مشارکت در این حرکت بزرگ فرامی‌خوانیم

خانه کارگر با صدور بیانیه‌ای به مناسبت روز جهانی قدس از تمامی کارگران برای مشارکت در راهپیمایی این روز دعوت به عمل آورد.

به گزارش خبرگزاری ایلنا؛ خانه کارگر در این بیانیه با اشاره به اینکه کارگران جهان همه ساله در کنفرانس بین‌المللی کار با حضور نمایندگان بیش از یکصد کشور تحت همین عنوان گردهمایی و سخنرانی برگزار می‌کنند، آوره است: به تاسی از همدردی بین‌المللی و درک مشترک همه مظلومان جهان بار دیگر به تبعیت از مقام معظم رهبری و همگام با شخصیت‌هایی که قهرمان مبارزه با صهیونیسیم هستند تمامی کارگران به مشارکت در این حرکت بزرگ فرا می‌خوانیم.

متن کامل این بیانیه به شرح زیر است:

باز روز قدس دیگری درآخرین هفته ماه مبارک رمضان از راه رسید. باز رمضانیان یعنی آنها که اراده کرده‌اند در راستای اراده خداوند تبارک و تعالی حکومت مستضعفان را محقق سازند، در جوش و خروش و کوششند که این مسیر تاریخی را با توش وتوان کافی و با اراده مردم غیرتمند دوستدار قدس و فلسطین در همه جهان محقق کنند.

ایرانیان همواره بازیگران اصلی تظاهرات و تحرکات روز قدس بوده‌اند و روز قدس اساس و مبنای بیداری ملت‌های مسلمان بوده است.

فراموش نمی‌کنیم جنبش مردم مسلمان ترکیه با تظاهرات پانصد هزار نفری در قونیه محقق شد که این خود مقطعی است در تاریخ خیزش مردم مسلمان ترکیه.

بسیاری از نهضت‌های اخیر با نام مردم فلسطین و حمایت از آنها به‌پا شد. اگر چه نظیر آنچه که در مصر دیدیم متاسفانه در فردای موفقیت، قدس و قدسیان را فراموش کردند و همین مایه شکست آنها شدد.

بنابراین می‌توانیم‌ بنویسیم هر که باقدس و قدسیان باشد٬ همواره پیروز و پابرجاست و آنهایی که حتی اندکی بین عمل و گفتارشان فاصله داشته باشند، در محک تجربه هم خود را به زحمت می‌افکنند و هم مسلمانان و نهضت‌کنندگان را سرخورده می‌سازند.

نهضت اسلامی قدس و حرکت برای مردم فلسطین بهار انقلاب و نهضت اسلامی است تا نام قدس و فلسطین زنده نگه داشته شود. ما همواره در این بهار با کرامت و عزت و رو به آینده خواهیم بود، از این‌رو نه فقط مردم مسلمان٬ بلکه همه آزادگان جهان به قدس، فلسطین و عاقبت این نهضت چشم دوخته‌اند.

کارگران جهان همه ساله در کنفرانس بین‌المللی کار با حضور نمایندگان بیش از یکصد کشور تحت همین عنوان گردهمایی و سخنرانی برگزار می‌کنند و با مردم فلسطین اعلام همدردی و همبستگی می‌کنند. از زمان آخرین نشست مذکور تا امروز٬ فقط بیست روز می‌گذرد، بنابراین به تاسی از همدردی بین‌المللی و درک مشترک همه مظلومان جهان بار دیگر به تبعیت از مقام معظم رهبری و همگام با شخصیت‌هایی که آنها را باید قهرمانان مبارزه با صهیونیسم خواند، که بانوشته‌ها و اقداماتشان در این راستا بوده‌اند، همه کارگران شریف و عزیز ایران اسلامی را در این حرکت بزرگ به مشارکت فرا می‌خوانیم.

کد خبر : ۳۸۵۷۸۱