خبرگزاری کار ایران

کارخانه کاشی گلچین با ۳۲۰ کارگر فعالیت خودرا از سر گرفت

asdasd
کد خبر : ۳۸۵۳۷۳

واحد تولیدی «کاشی گلچین» که از ۲۵ اسفند ماه سال گذشته به دلیل کمبود منابع مالی فعالیت خود را موقتامتوقف کرده بود، اردیبهشت ماه سال جاری فعالیت دوباره خود را با ۳۲۰ کارگرآغاز کرد.

منابع خبری ایلنا، در این واحد تولیدی در استان یزد با اعلام این خبر گفتند: اواخراسفند ماه سال گذشته واحد تولیدی کاشی گلچین به دلیل کمبود کمبود منابع مالی، به حالت تعطیلی موقت درآمد و حدود ۴۲۰ کارگر این دوکارخانه از کار بیکار شدند.

به گفته کارگران بعد از اعلام تعطیلی این کارخانه، کارفرما حدود ۱۰۰ کارگر کارخانه رایکجا از کار بیکار کرد ومابقی کاگران با با دریافت دستمزد ماهانه خود در مرخصی بسر می‌بردند.

کارگران با بیان اینکه در زمان تعدیل و آغاز بیکاری علت تعطیلی این کارخانه «کمبود منابع مالی» عنوان شده بود در ادامه افزودند: اما اخیرا با تامین شدن بخش زیادی از منابع مالی کارخانه از سوی کارفرما سه خط از ۶ خط تولیدی کارخانه راه اندازی شده است که امید واریم با راه اندازی همه خطوط تولیدی کارخانه همکاران بیکار شده‌مان به مرور به کارخانه باز گردند.

منابع کارگری با بیان اینکه در حال حاضر حدود ۳۲۰کارگر این کارخانه مشغول کارند که از وضعیت موجود رضایت دارند در خاتمه افزود: با وجود آنکه کارگران این کارخانه یک ماه مزد عقب افتاده طلبدارند اما امیدوارند با همکاری مدیریت کارخانه که ازحدود یک هفته پیش وارد کارخانه شده است می‌توانند بخش زیادی از مشکلات کارخانه را مرتفع کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز