خبرگزاری کار ایران

برگزاری انتخابات نهاد صنفی کارگران مجتمع صنایع لاستیک یزد

asdasd
کد خبر : ۳۶۳۴۶۷

کارگران مجتمع صنایع لاستیک یزد از برگزاری انتخابات برای احیا دوباره نهاد صنفی شورای اسلامی کار در این واحد تولیدی و در عین حال رد صلاحیت یکی از نمایندگان سابق خود خبر می‌دهند.

به گزارش ایلنا، برپایه این اطلاعات پیشتر با به سرآمدن اعتبار نامه اعضای هیات مدیره قبلی این نهاد صنفی کارگری، فعالیت شورای اسلامی کار مجتمع صنایع لاستیک یزد از دی ماه سال  ۹۴ متوقف شده بود.

گفته می‌شود وجود برخی ناهماهنگی‌ها میان اعضای دوره قبلی شورای اسلامی کار مجتمع صنایع لاستیک یزد با مسئولان ادارات  کار و صنایع دلیل ایجاد وقفه در از سرگیری نهاد صنفی این واحد صنعتی بوده است.

در عین حال منابع ایلنا می‌گویند که برگزاری انتخابات دوره جدید نهاد صنفی کارگران مجتمع صنایع لاستیک یزد در حالی قرار است که در اردیبهشت ماه انجام بشود که صلاحیت آقای حسین شجاع ساداتی از کارگران کارخانه و از اعضای شورای اسلامی کار پیشین این مجتمع توسط اداره کار یزد تایید نشده است.

به گفته منابع ایلنا ظاهرا صلاحیت این عضو سابق نهاد صنفی کارگران مجتمع صنایع لاستیک البرز یزد در ارتباط با فعالیت صنفی و بصورت مشخص پیگیری معوقات مزدی و ارتقا شغلی خود و همکارانش تایید نشده است و این در حالی است که وی پیش از این از طریق هیات موضوع ماده ۲۲ قانون شوراهای اسلامی کار رای بازگشت به کار خود را دریافت کرده است و از این بابت منعی برای نامنویسی وی در انتخابات پیشرو وجود ندارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز