خبرگزاری کار ایران

بامداد امروز رخ داد:

مرگ کارگر پتروشیمی مارون بر اثر سقوط از ارتفاع

asdasd
کد خبر : ۳۸۲۷۰۸

بامداد امروز (31 خردادماه) یکی از مهندسان واحد بهره‌برداری واحد الفین این شرکت بر اثر سقوط از ارتفاع جان خود را از دست داد

به گزارش منابع کارگری ایلنا از پتروشیمی مارون، بامداد امروز (31 خردادماه) یکی از مهندسان واحد بهره‌برداری واحد الفین این شرکت بر اثر سقوط از ارتفاع جان خود را از دست داد.

بنا به این گزارش، «عبدالمعین ثباتی» کارشناسی شیمی این شرکت که برای کنترل واحد به سایت وارد شده بود، دچار حادثه شد و مسئولان واحد حراست در ساعت پنج بامداد وی را می‌یابند.

بنا به گفته کارگران، این حادثه در زمان شیفت کاری وی که از هفت عصر روز گذشته تا هفت بامداد روز بعد بوده است، اتفاق افتاده است.

بر اساس این اظهارات، وی که برای کنترل (سرکشی) و تحویل کار به مکانیک در طبقه چهارم حضور داشت بنا به دلیل نامعلوم که هنوز دلیل ان مشخص نشده است، به طبقه سوم سقوط کرده و جان می سپارد.

از قرار معلوم، با گذشت چهار ساعت از عدم حضور این کارگر چند بار نام وی پیج شده اما پاسخی دریافت نمی‌شود؛ از سوی دیگر کسی نیز دلیل این عدم حضور را پیگیری نمی‌کند و با دیدن قطره‌های خون بر روی زمین متوجه وقوع حادثه می‌شوند.

«عبدالمعین ثباتی» کارشناسی شیمی واحد بهره برداری متأهل و دارای دو فرزند بود، همچنین بنا به گزارش منابع کارگری ایلنا وقوع این حادثه اعتراض همکارانش را در بر داشته است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز