خبرگزاری کار ایران

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی خبر داد:

اجرای طرح حمایت غذایی باهدف حمایت از اقشار کم‌ درآمد

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در خصوص اجرای طرح حمایت غذایی اقشار کم‌درآمد؛ گفت: جمعیت هدف گذاری شده در این طرح از دوسال قبل مشخص بوده و این جمعیت هیچ تغییری نکرده است.

به گزارش ایلنا، احمد میدری با اعلام این خبر افزود: براساس طرح حمایت غذایی اقشار کم درآمد به ویژه افراد تحت پوشش نهادهای حمایتی مورد توجه بوده اند و این طرح با هدف ارتقاء سطح معیشت این خانوارها تدوین شده است.

وی خاطرنشان کرد: هدف عمده این طرح کمک به افراد بسیار کم درآمد است که عمدتا نیز تحت پوشش نهادهای حمایتی هستند و امور مربوط به توزیع این اقلام در حال انجام است.

معاون رفاه اجتماعی وزرات تعاون،کارورفاه اجتماعی ادامه داد : این طرح یکی از طرح های حمایتی دولت درقالب سیاست های رفاهی به شمارمی رود که براساس منابع و امکانات، اقشار هدف را مورد توجه قرار می دهد و برخلاف سیاست توزیع یارانه به عموم مردم با گروه هدف خاص کاملا هدفمند اجرا می‌شود.

میدری تاکید کرد: این طرح نیز مانند سایر طرح های رفاهی دولت از جمله بیمه عشایروافراد حاشیه نشین ازقبل هدف گذاری ومنابع آن تعیین شده ودرحال اجراست وطرح های دیگری نظیراعطای مسکن به خانواده های دارای بیش از دو معلول درادامه سیاست های رفاهی دولت مورد توجه قرار گرفته است.

وی گفت: به طورقطع درصورت افزایش بودجه دولت ، به تعداد بیشتری بسته حمایت غذایی داده می شود.

کد خبر : ۳۷۸۹۲۶