خبرگزاری کار ایران

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی خطاب به بازنشستگان صندوق فولاد:

از کاستی های موجود پوزش می خواهم/ به خاطر همه صبوری ها سپاسگزارم

asdasd
کد خبر : ۳۷۴۹۶۳

همزمان با پرداخت حقوق فروردین و اردیبهشت بازنشستگان صندوق فولاد، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در پیامی به این بازنشستگان گفت: از کاستی ها پوزش خواسته و به خاطر همه صبوری ها سپاسگزارم.

به گزارش ایلنا،  «علی ربیعی»،  وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی همزمان با پرداخت حقوق فروردین و اردیبهشت بازنشستگان صندوق فولاد در پیامی از صبوری  بازنشستگان این صندوق سپاسگزاری کرد.

در پیام  ربیعی خطاب به بازنشستگان صندوق فولاد آمده است : روزی که صندوق فولاد را در جهت ایفاء مسئولیت اجتماعی تحویل گرفتم نابسامانی و برنامه ریزیهای نادرست و عدم پیش بینی های مناسب بخشی از مشکلات این صندوق بود. من و همه همکارانم در صندوق فولاد برای اینکه بازنشستگان عزیز ، با آسودگی دوران بازنشستگی را به سر ببرند تمام تلاش خود را بکار بسته تا این مهم محقق گردد.

در ادامه این پیام آمده است : هرچند این میزان مشکلات بسیار و تحقق این خواسته به حق در این دوران مشکلاتی را برای شما عزیزان در پی داشته ، بدینوسیله از کاستی ها پوزش خواسته و امیدواریم با اقدامات انجام شده در سال 1395 بر عمده مشکلات غلبه و خوشحالم که به همت  دولت تدبیر و امید پرداخت  به موقع و مستمر حقوق در سال جاری ایجاد گردیده و از شما و نمایندگان بزرگوارتان به خاطر همه صبوری ها سپاسگزارم .

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز