خبرگزاری کار ایران

یک فعال صنفی بازنشستگان صندوق فولاد:

قطع بیمه درمانی بازنشستگان ذوب آهن اصفهان غیرقانونی است

asdasd
کد خبر : ۳۶۰۰۶۵

یک فعال صنفی بازنشستگان صندوق فولاد گفت: قطع بیمه درمانی بازنشستگان ذوب آهن اصفهان خلاف قانون است و مسئولیت آن صددرصد متوجه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی است.

«ابراهیم دستمزد»، معاون فنی و عملیات کانون بازنشستگان صندوق فولاد در گفتگو با ایلنا از نامه ارسالی مدیرعامل ذوب آهن اصفهان خطاب به صندوق بازنشستگی ایران مبنی بر قطع بیمه بازنشستگان این شرکت خبر داد و گفت: اواخر هفته گذشته این نامه غیر قانونی ارسال شده است.

وی ادامه داد: از آنجا که صندوق بازنشستگی فولاد زیرمجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی است و توسط این وزارتخانه اداره می شود، مسئولیت این حرکت غیرقانونی متوجه این وزارتخانه خواهد بود.

دستمزد افزود: علت ارسال این نامه کمبود بودجه صندوق بازنشستگی فولاد عنوان شده و این در حالیست که کمبود بودجه و مشکلات اینچنینی به بازنشستگانی که 30 سال حق بیمه پرداخته اند و با بیماری های دوران کهولت دست و پنجه نرم می کنند، هیچ ارتباطی ندارد.

معاون فنی و عملیاتی کانون بازنشستگان صندوق فولاد از هماهنگی برای گردهمایی بازنشستگان ذوب آهن اصفهان در ساعت ده صبح امروز مقابل بیمارستان مجموعه ذوب آهن اصفهان خبر داد و گفت: بازنشستگان ذوب آهن اصفهان خواهان ملاقات و گفتگو با مدیر عامل ذوب آهن هستند.

وی در پایان تصریح کرد: به طور قطع، بازنشستگان از پیگیری مطالبات صنفی و قانونی خود دست برنخواهند داشت و از کانالهای مختلف خواسته های خود را پیگیری خواهند کرد.  

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز