خبرگزاری کار ایران

پورابراهیمی در تذکر شفاهی:

بازنشستگان صندوق فولاد سه ماه حقوق نگرفته‌اند/ هیأت رئیسه پیگیری کند

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با تأکید بر اینکه بازنشستگان صندوق فولاد به دلیل عدم دریافت حقوق سه ماه گذشته خود دارای مشکلات بسیاری هستند از هیأت رئیسه مجلس تقاضا کرد که بحث ارائه تن‌خواه از سوی دولت برای حل مشکلات بازنشستگان پیگیری شود.

به گزارش ایلنا، محمدرضا پورابراهیمی در نشست علنی امروز (دوشنبه، ۷ دی ماه) مجلس شورای اسلامی، در تذکری خطاب به هیأت رئیسه گفت: بازنشستگان صندوق فولاد در حال حاضر ۳ ماه است که با مشکلات بسیاری مواجه شده و حقوق خود را دریافت نکردند.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی خطاب به ابوترابی فرد رئیس جلسه افزود: جنابعالی جلسه‌ای را در این خصوص برگزار کردید و در آن جلسه مقرر شد وزیر اقتصاد از طریق خزانه اعتباری را برای پرداخت حقوق بازنشستگان در نظر بگیرد اما متأسفانه تا امروز ۲۰ هزار میلیارد تومان مطالبات صندوق فولاد از دولت است ولی ۳۰۰ میلیارد تومان منابع برای این موضوع در نظر گرفته شده است.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس تأکید کرد: ‌ تنها ۱۵ هزار نفر از بازنشستگان صندوق فولاد در کرمان دارای مشکل هستند و ما نمی‌توانیم روزانه پاسخگوی هزاران بازنشسته باشیم بنابراین تقاضا دارم مصوبات آن جلسه را اجرایی کنید زیرا در حال حاضر ۹۰ نماینده مجلس موضوع حقوق بازنشستگان فولاد را پیگیری می‌کنند.

کد خبر : ۳۳۳۶۴۹