خبرگزاری کار ایران

قائم مقام وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی:

طرح های اشتغالزایی توسعه می یابد

asdasd
کد خبر : ۳۶۳۴۴۰

قائم مقام وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: با برنامه‌ریزی انجام شده توسعه طرح‌های اشتغالزایی با همکاری سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای و بانک‌های زیر مجموعه این وزارتخانه اجرایی می‌شود.

به گزارش ایلنا، «سیدابوالحسن فیروزآبادی» در نشست شورای هماهنگی مدیران دستگاه‌های تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در استان بوشهر با تاکید بر توجه به طرح‌های اشتغال‌زایی اظهار داشت: مهم‌ترین هدف این وزارتخانه توجه به ایجاد اشتغال است که با همکاری سازمان‌های زیر مجموعه با تمام تلاش پیگیری می‌شود.

وی با بیان اینکه دستگاه‌های زیر مجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی باید با برنامه‌ریزی کامل در توسعه اشتغال در استان بوشهر تلاش کنند، اظهار داشت: استان بوشهر دارای ظرفیت‌های مهمی در حوزه اقتصادی است که با مشارکت سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای و بانک‌ها این ظرفیت‌ها می‌تواند به ایجاد اشتغال منجر شود.

قائم مقام وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از انعقاد تفاهم‌نامه با سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای و بانک‌ها خبر داد و گفت: در سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل با برنامه ریزی انجام شده توسعه طرح‌های اشتغالزایی با همکاری سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای و بانک‌های زیر مجموعه این وزارتخانه اجرایی می‌شود.

فیروزآبادی با بیان اینکه ایجاد اشتغال و عملیاتی شدن طرح‌های اقتصاد مقاومتی برنامه‌ریزی مدونی شده افزود: برای عملیاتی شدن طرح‌های اقتصاد مقاومتی در راستای رفع مشکل اشتغال طرح‌هایی ندوین و اجرایی شده است.

وی تصریح کرد:  برای ایجاد اشتغال پایدار و مولد و به ویژه حمایت از مشاغل خرد و خانگی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برنامه‌ریزی‌هایی کرده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز