خبرگزاری کار ایران

تجمع کارگران سدید ریخته گر مقابل درب ورودی کارخانه

asdasd
کد خبر : ۳۶۱۹۰۸

جمعی از کارگران کارخانه«سدید ریخته گر»، صبح امروز در اعتراض به تعویق حقوق و بلاتکلیفی در وضعیت شغلیشان در مقابل درب ورودی این کارخانه در شهرستان اسلامشهر تجمع کردند.

به گزارش ایلنا ، صبح امروز (28 فروردین ماه) جمعی از کارگران «سدید ریخته گر» در اعتراض به تعویق  12 ماه حقوق و مشخص  نشدن وضعیت شغلیشان در یکسال گذشته مقابل درب ورودی کارخانه تجمع کرده اند.

گفته می‌شود،کارفرما ی سدید ریختگر در سال 94 از مجموع 104 کارگر این کارخانه تعداد حدود 60 کارگر را در دو مرحله (خرداد وشهریور ماه ) به بهانه های مختلف  تعدیل کرده است ودر حال حاضر تعداد کارگران شاغل در این وا حد به 44 نفررسیده است.

 کارگران می گویند پیش از این در «سدید ریخته گر»، بیش از 500کارگر  کار می کردند که طی ذوسال گذشته به بهانه رکود بازار کار وافزایش مشکلات مالی  به مرور اخراج وتعدیل شده اند.

به گفته آنان کارگران سدید ریخته گر در این تجمع اعتراضی خواستار مشخص شدن وضعیت شغلی خود شدند. همچنین پرداخت حداقل بخشی از مطالبات یکسال گذشته شان ن از دیگر مطالبات کارگران عنوان شده است.

همچنین آنان در تشریح جزئیات معوقات بیمه خود گفتند: معوقات بیمه ای کارگران سدید ریخته گر  مربوط به دوماه بیمه دی وبهمن ماه 93  به همراه 10 ماه حق بیمه در سال 94 می شود که هنوز پرداخت نشده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز