خبرگزاری کار ایران

سازمان مدارس غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی آموزش و پرورش:

موسسان مدارس غیر دولتی در صورت تخلف مجازات می شوند

asdasd
کد خبر : ۳۶۰۸۱۵

وزارت آموزش و پرورش اعلام کرد: موسسان مدارس غیردولتی موظف به رعایت قانون هستند و در صورت تخلف مجازات می شوند.

مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش در پاسخ به درخ خبری در ایلنا توضیحاتی را مبنی بر لزوم رعایت قانون توسط موسسان مدارس غیر دولتی ارسال کرده است.

متن کامل این توضیحات که از جانب سازمان مدارس غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی آموزش و پرورش ارسال شده، به شرح زیر است:

عطف به مطلب مندرج در آن رسانه مورخ 4/1/95 با عنوان «سرگردانی معلمان آزاد میان وزارت کار و آموزش و پرورش» عین جوابیه سازمان مدارس غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی و خانواده این وزارتخانه را به اطلاع می‌رساند:

براساس ماده 25 قانون تاسیس و اداره مدارس و مراکز آموزشی و پرورشی غیردولتی کارکنان تمام وقت فاقد پوشش بیمه‌ای مدارس و مراکز غیردولتی از مزایای قانون تامین اجتماعی و اصلاحات بعدی آن برخوردار می‌شوند. کارکنان پاره‌وقت فاقد پوشش بیمه‌ای نیز به نسبت ساعات انجام کار مشمول حمایت‌های مقرر در این ماده هستند.

بدیهی است موسسان مدارس غیردولتی موظف به رعایت مواد قانون بوده و در صورت تخلف مشمول مجازات‌های مواد 34 و 35 قانون مذکور خواهند شد. ضمنا در صورت اعلام موارد و مصادیق، موضوع از طریق ادارات کل آموزش و پرورش استان‌ها قابل پیگیری است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز