خبرگزاری کار ایران

روابط عمومی شرکت حمل و نقل ریلی رجا:

به طور جدی پیگیر مطالبات نیروهای پیمانکاری هستیم

asdasd
کد خبر : ۳۵۱۵۰۹

توضیحات روابط عمومی شرکت حمل و نقل ریلی رجا: پیگیر مطالبات نیروهای پیمانکاری هستیم/ رسیدگی به اختلافات ناشی از قراردادهای پیمانکاری در صلاحیت هیات‌های تشخیص و حل اختلاف وزارت کار است .

در پی درج خبری در خبرگزاری ایلنا در ارتباط با معوقات مزدی کارگران پیمانکاری رجا، روابط عمومی این شرکت توضیحاتی ارسال نموده است.

در متن این توضیحات که به امضای رامیز قلی نژاد مدیر روابط عمومی شرکت حمل و نقل ریلی رجا رسیده آمده است:

کلیه مامورین شاغل در قطارهای مسافری، تحت استخدام شرکت‌های پیمانکار طرف قرارداد این شرکت بوده و وضعیت حقوق و مزایا و وضعیت استخدامی آنها تابع شرایط قراردادی با شرکت متبوع می‌باشد. لذا ضمن اعلام این نکته که این مجموعه بر ارائه خدمات از طرف پیمانکاران بر کارکنان ایشان به صورت مستمر نظارت می‌نماید و به رغم آنکه سنجش میزان انطباق توافقات و تعهدات فی ما بین ایشان و کارفرمای قراردادشان (شرکت پیمانکار راهبری) با قوانین و مقررات تامین اجتماعی و کار می‌باشد، رسیدگی به اختلافات ناشی از این قراردادها در صلاحیت هیات‌های تشخیص و حل اختلاف وزارت کار تعیین شده است، لیکن به دلیل آنکه مطالبات کارکنان، به عنوان دیون ممتازه تلقی می‌شود، پیگیری موضوع از طریق مدیریت‌های مربوطه برای احقاق حقوق کارکنان مورد نظر و پرداخت مطالبات ایشان انجام می‌شود.

براساس ضوابط تعیین شده در خصوص حقوق و مزایای قانونی و... تمامی شرکت‌های طرف قرارداد رجا در حوزه خدمات راهبری و فنی... پرداخت‌های کارکنان خود را باید بر این اساس انجام دهند. با این حال این شرکت براساس وظایف قانونی و نظارتی خود به صورت جدی پیگیری مطالبات نیروهای پیمانکاری بوده و بارها در این زمینه تذاکرات قانونی را نسبت به پرداخت مطالبات کارگران به طرف‌های قرارداد (پیمانکاران) اعلام کرده است.

شایان ذکر است متاسفانه اینگونه معوقات پیش‌تر ناشی از شرایط و وضعیت اقتصادی پیش آمده است که امیدواریم با تدابیر اندیشیده شده این مشکل در اسرع وقت حل و فصل شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز