خبرگزاری کار ایران

رئیس اتحادیه پیشکسوتان جامعه کارگری:

بهبود معاش سهم کارگران از فرجام برجام است

asdasd
کد خبر : ۳۴۴۴۴۰

رئیس اتحادیه پیشکسوتان جامعه کارگری گفت: در دوران پسا برجام به حضور نمایندگانی در مجلس شورای اسلامی نیازداریم که با حمایت از تولید و صنعت به بهبمود وضعیت اقتصادی و اجتماعی کارگران کمک کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، «حسن صادقی» شب گذشته در مراسم جشن دهه فجر خانه کارگر خوزستان گفت: باید چگونگی پیروزی انقلاب اسلامی و روی کار آمدن نظامی که منشأ عزت و اقتدار برای کشور و ملت ایران شد، به‌ویژه برای نسل جوان به‌خوبی تبیین شود.

رئیس اتحادیه پیشکسوتان جامعه کارگری افزود: انقلاب اسلامی نه از روی گرسنگی و تشنگی مردم، نبود شغل و نبود صنعت، بلکه به خاطر حُریت، آزادی و اسلامیت صورت گرفت.

صادقی با اشاره به استبداد و دیکتاتوری موجود در رژیم پهلوی، بیان کرد: انقلاب اسلامی دموکراسی را در کشور حاکم و نظامی حکومتی جدیری را مبتنی بر رأی مردم برای اداره کشور مستقر کرد.

صادقی با بیان اینکه دولت یازدهم تا به این لحظه در راستای عزت ملت تلاش کرده است، تصریح کرد: هرچند به فرجام رسیدن برجام، باعث عزت برای ملت شد اما زمانی ما می‌توانیم سربلند باشیم که خانه و زندگی کارگران عزتمند و سفره و سبد آن‌ها پُر از کالاها و اقلام اساسی باشد.

وی حرکت در این مسیر را مستلزم همراهی جامعه کارگری دانست و ادامه داد: حضور حداکثری جامعه کارگری در انتخابات مجلس و رأی دادن به کاندیداهای این سازمان مردم‌نهاد، نقشی اساسی در تحقق این اهداف دارد.

صادقی تصریح کرد: اگر کارگران در انتخابات پیشروی مجلس مشارکت حداکثری نداشته باشند آنگاه مصوبات مجلس به ضرر صنعت و کارخانه‌ها خواهد بود.

معاون دبیرکل خانه کارگر ایران در پایان خاطر نشان کرد: نمایندگانی که از سوی جامعه کارگری به مجلس راه پیدا می‌کنند می‌توانند با تشکیل فراکسیونی قوی و همراه کردن سایر نمایندگان مجلس با خود، از افزوده شدن بر مشکلات کارگران جلوگیری کرده و در راستای حل مشکلات آن‌ها نیز گام بردارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز