خبرگزاری کار ایران

دوشنبه این هفته برگزار می‌شود:

نشست ماهانه کانون شوراهای اسلامی کار استان تهران با موضوع مزد 95

asdasd
کد خبر : ۳۳۶۴۲۱

کانون هماهنگی شوراهای اسلامی کار استان تهران از تمامی اعضای این تشکل صنفی کارگری خواست تا در جلسه‌ای که قرار است در آن بصورت ویژه‌ به موضوع بررسی حداقل مزد سال 95 اختصاص یابد، شرکت کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا براساس اطلاعیه ای که در همین رابطه از سوی هیات مدیره این نهاد صنفی کارگری منتشر شده، آمده است: برنامه پیشنهادی دولت برای سخت ترکردن شرایط بازنشستگی و محروم کردن کارگران زیر 29 سال از دریافت حداقل مزد (موضوع تبصره‌های 24 و 33 لایحه برنامه ششم توسعه) و اصلاح ساختار سازمان تامین اجتماعی در قالب تحقق سه‌جانبه‌گرایی از طریق احیای شورای عالی تامین اجتماعی از دیگر موضوعات این جلسه هستند.

کانون هماهنگی شوراهای اسلامی کار استان تهران در بیانیه خود از تمامی کارگرانی که در کارگاه محل‌کارشان نهاد صنفی شوراهای اسلامی کار فعالیت دارد، خواسته است تا از نمایندگان خود بخواهند تا آگاهانه و بصورت فعال در این نشست ماهانه شرکت کنند.

طبق این اطلاعیه نشست مذکور در ساعت 8 صبح روز دوشنبه 21 دی ماه سال 94 در محل سالن اجتماعات ساختمان اصلی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی (تالار هفده شهریور) برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز