خبرگزاری کار ایران

بی‌توجهی مسئولان قطار شهری به مطالبات کارگران بخش خدماتی مترو

asdasd
کد خبر : ۳۳۴۳۱۳

کارگران بخش خدمات مترو که تا چند ماه گذشته تحت نظر شرکت پیمانکاری زمان روب مشغول به فعالیت بودند؛ گفتند: با رفتن پیمانکار همچنان پرداخت مطالبات مزدی و بیمه‌ای کارگران خدماتی مترو بلاتکلیف مانده است.

 کارگران بخش خدماتی مترو در گفتگو با ایلنا گفتند: با رفتن پیمانکار  کارگران خدماتی ظاهرا تحت نظر شرکت مترو به فعالیت خود ادامه دادند اما شرکت مترو برای پرداخت مزد ماههای آبان و آذر  و پنج ماه حق بیمه این کارگران زیر بار نمی‌رود و همچنان هفت ماه اضافه کاری، عیدی، مزایا و سنوات دیگر این کارگران مسکوت مانده است.

با توجه به تجمع اعتراضی که بار‌ها این کارگران داشته‌اند و وعده رسیدگی به مشکلاتشان آن‌ها، در مراجعات این کارگران به مسئولان مترو برای تاخیر در پرداخت‌ها و پرداخت نشدن حق بیمه به آن‌ها گفته شده هزینه‌های پرداخت مزد کارگران به شرکت زمان روب داده شده و طرف حساب کارگران شرکت پیمانکاری زمان روب است و مترو دخالت و مسئولیتی در این زمینه ندارد.

کارگران خدماتی مترو با اشاره به جوابگو نبودن مسئولین مترو افزودند: این در حالی است که ظاهرا شرکت پیمانکاری زمان روب سی ام آبانماه همکاری خود را با مترو قطع کرده است و نماینده پیمانکار زمان روب نیز جوابگوی اعتراضات کارگران نیست.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز