خبرگزاری کار ایران

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی:

طرفداران تجمیع بیمه‌ها پیام کارگران را دریابند/ جامعه کارگری اجازه تعرض به اموالش را نمی‌دهد

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: تشکیل زنجیره انسانی در مقابل ساختمان سازمان تامین اجتماعی برای مسئولانی که قصد تجمیع بیمه ها را دارند دارای پیام است.

به گزارش ایلنا، «عبدالرضا مصری» یه عنوان دومین سخنران مراسم بیست و پنجمین سالروز تصویب قانون کار ضمن ابراز خرسندی از حضور پرشور کارگران در تمام عرصه‌های انقلاب گفت: حضور امروز کارگران در این مکان معنا و مفهومی دارد که باید مسئولانی که قصد تعرض به حقوق کارگران را دارند این معنا و مفهوم را درک کنند تا بدانند که جامعه کارگری که بیش از ۴۰ میلیون نفر هستند که اجازه دست‌اندازی و تعرض به یک متر از اراضی متعلق به کارگران را نخواهند داد.

مصری افزود: کسانی که سرمایه‌های هزار میلیارد تومانی دارند و قصد دارند به سرمایه‌های قطره قطره جمع شده کارگران تعرض کنند بدانند جامعه کارگران در هر جایی که انقلاب نیاز داشته چه در جنگ هشت سال دفاع مقدس و چه در دیگر صحنه‌ها اجازه تعدی به دشمنان را ندادند.

وی ادامه داد: مسئولانی که امروز پرچم ادغام را برافراشته‌اند بدانند اگر می‌خواهند به قوانین عمل کنند باید نظام ارجاع و سطح‌بندی خدمات، خرید راهبردی خدمات و واگذاری تصدی‌گر‌ها و دیگر وظایف خود را بهتر انجام دهند.

مصری تاکیدکرد: بعضی از مسئولین امروز با فرافکنی می‌خواهند به اموال کارگران دست‌اندازی کنند این مسئولین با بودجه دولت هر طور می‌خواهند می‌توانند عمل کنند اما این حق را ندارند که به اموال و دارایی‌های جامعه کارگری بخش درمانی کارگران دست‌درازی کنند.

وزیر اسبق رفاه و تامین اجتماعی افزود: در ماده ۳۸ تبصره ۲ در قانون برنامه مالکیت و مدیریت وارائه خدمات سازمان تامین اجتماعی در اختیار تامین اجتماعی قرار گرفته و مستثنی است.

مصری تصریح کرد: دست کارگران پرتوان، سینه آنها ستبر و قدم‌هایشان مملو از عشق به ایران اسلامی است و آن‌ها در راه پیشبرد اهداف بنیان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی پابرجا هستند.

وی گفت: باید به مسئولانی که قصد تعرض دارند بگوییم جامعه کارگران ایران در مقابل آمریکا ایستاده‌اند، پس با روح و روان آن‌ها بازی نکنید.

کد خبر : ۳۲۳۴۹۳