خبرگزاری کار ایران

اعتراض کارگران فولاد وچدن به هشتمین روز رسید

asdasd
کد خبر : ۳۰۷۷۷۶

اعتراض صنفی کارگران کارخانه فولاد چدن درود که از ۲۸ شهریور ماه آغاز شده است، امروز به هشتمین روز رسید.

یکی از کارگران معترض کارخانه فولاد چدن درود در این باره به ایلنا گفت: امروز ۸ روز است که حدود ۱۰۰کارگر این کارخانهدر واکنش به بی‌توجهی کارفرما به مطالباتشان دست از کار کشیده و متحصن شده‌اند.

او گفت: کارگران این واحد صنعتی به این دلیل پیگیر مطالبات صنفی خود و سایر همکارانشان هستند که دغدغه تامین معاش خانواده‌هایشان را دارند و از مدیریت کارخانه و مسئولان شهرستانی و استانی انتظار دارند که به دغدغه‌های آن‌ها احترام بگذارند.

به گفته وی، مهم‌ترین خواسته کارگران این کارخانه پرداخت معوقات حقوقی سال جاری و تضمین امنیت شغلی است.

او با بیان اینکه این تعداد کارگر غم نان دارند افزود: به نظر می‌رسد مسئولان شهرستان درود بعد از هشت روز از آغاز اعتصاب کارگران فولاد چدن، عمق و شدت این اعتراض را درک نکرده‌اند و از کارگران انتظار دارند بدون توجه به دریافت مطالباتشان به کارشان در کارخانه ادامه بدهند.

این کارگردر ادامه با انتقاد از نماینده مردم شهرستان درود در مجلس تصریح کرد: این شخص در زمان انتخابات بار‌ها به کارگران این شهرستان وعده پی گیری مشکلاتمان را داده بود اما وقتی ایشان به مجلس راه یافت وعده‌هایش را به کارگران فراموش کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز