خبرگزاری کار ایران

اعتراض کارگران ایران برک به روز چهل و دوم رسید:

وعده فرمانداری برای بررسی مشکلات کارگران ایران برک در روز پنجشنبه

asdasd
کد خبر : ۲۸۷۲۷۷

کارگران کارخانه ایران‌برک رشت می‌گویند که به احتمال قوی روز پنجشنبه ( 11 تیرماه) کمسیون کارگری شورای تامین برای رسیدگی به مشکلات صنفی آنها تشکیل جلسه خواهد دارد.

120 کارگر کارخانه ایران برک که امروز وارد چهل و دومین روز اعتراض صنفی خود شدند با اعلام این خبر به ایلنا یادآور شدند: قرار بود این جلسه روز گذشته برگزار شود که به دلایل نامعلومی این اتفاق نیفتاد.

راه‌اندازی دوباره کارخانه، پرداخت هشت ماه معوقه مزدی و تمدید قرار داد کار تمامی کارگرانی که در روزهای اخیر به دلیل تمام شدن اعتبار قرارداد زمزمه اخراجشان شنیده می شود از جمله خواسته‌های کارگران صنفی کارگران ایران برک رشت است.

از چهلو دو روز پیش که اعتراضات اخیر صنفی کارگران ایران برک رشت با متوقف شدن تولید آغاز شده‌است بیشتر این کارگران با تجمع در محوطه کارخانه خواسته های صنفی خود را پیگیری کرده‌اند.

منابع خبری ایلنا با یادآوری اینکه از زمان شروع اعتراض‌های صنفی‌شان تاکنون بارها نمایندگان آنها با مسئولان اداری استان گیلان در مورد خواسته‌های صنفی خود صحبت کرده‌اند افزود: امیدواریم که جلسه کمسیون کارگری فرمانداری رشت طبق وعده داده شده برای روز پنجشنبه  برگزار شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز