خبرگزاری کار ایران

کارفرما: بیکاری کارگران اکریل تاب موقتی است

asdasd
کد خبر : ۲۸۰۰۴۹

به دنبال انتشار خبری با عنوان «تعطیلی کارخانه اکریل تاب ۱۰۰ کارگر زن را بیکار کرد»، سرپرست کارگزینی این کارخانه با ارسال توضیحاتی به ایلنا، بیکاری کارگران را موقتی و ناشی از بازسازی خطوط تولید دانسته است.

به دنبال انتشار خبری با عنوان «تعطیلی کارخانه اکریل تاب ۱۰۰ کارگر زن را بیکار کرد»، سرپرست کارگزینی این کارخانه با ارسال توضیحاتی به ایلنا، بیکاری کارگران را موقتی و ناشی از بازسازی خطوط تولید دانسته است. 

در نامه ارسال شده از سوی مدیریت کارخانه اکریل تاب آمده است:

هیچ یک از کارگران اخرج نشده اند و توقف مقطعی فعالیت شرکت به دلیل سرویس و آماده سازی دستگاهها و ماشین آلات می باشد که الزاما و بطور معمول سالیانه می بایست صورت بگیرد و مهندسین و تکنسینهای این شرکت در حال حاضر علاوه بر سرویس فنی و انجام آماده سازی دستگاههای موجود با فعالیت شبانه روزی در راستای افزایش و نیز تنوع تولید و رقابت با پیشرفته ترین اجناس تولیدی دنیا مشغول نصب دستگاههای جدید که اخیرا خریداری شده می باشند که در نتیجه علاوه بر اشتغال کارگران قدیمی و موجود تعداد زیادی نیروی کار جدید نیز مشغول خواهند شد.

همچنین بحمدلله هیچگونه کمبود منابع مالی وجود ندارد و اجناس تولیدی نیز از کیفیت و بازار بسیار مطلوبی برخوردار می باشد.

انتظار دارد خبرگزارهای محترم از درج هر گونه مطلبی که شائبه مخدوش نمودن و سوء استفاده دشمنان خارجی از زحمات و فعالیت مدیر عامل محترم و مدیران خدوم و دلسوز و کاردان این شرکت را که در بین مردم و مسئولین دارای حسن شهرت در تولید و ایجاد اشتغال و پرداخت حقوق به موقع می باشد خودداری فرمایند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز