خبرگزاری کار ایران

رئیس انجمن‌ صنفی کارگران ساختمانی تهران طرح کرد:

انتقاد از شیوه غیرشفاف توزیع سهمیه بیمه کارگران ساختمانی

asdasd
کد خبر : ۲۷۸۹۵۶

رئیس کانون انجمن‌های صنفی کارگران ساختمانی استان تهران سازمان تامین اجتماعی را به توزیع ناعادلانه سهمیه بیمه کارگران ساختمانی در شهرهای مختلف ایران متهم کرد.

«محمد باقری» در این باره به ایلنا گفت: کارگران ساختمانی از توزیع ناعادلانه سهمیه بیمه در شهرهای مختلف کشور ناراضی‌اند و قصد دارند در اعتراض به این بی‌عدالتی به نمایندگان مجلس نامه بنویسند.

او انتقاد از شیوه نامعلوم اختصاص سهمیه بیمه به کارگران ساختمانی شهرهای مختلف، افزود: به طور مثال سهمیه بیمه توزیع شده در یکی از شهر‌ها نزدیک به ده برابر سهمیه بیمه توزیع شده در شهری دیگر با‌‌ همان جمعیت بوده است.

باقری در ادامه با اشاره به توزیع ۲۰۰ هزار سهمیه بیمه در سطح کشور در سال‌های گذشته، گفت: در سال‌های گذشته ۳۱۵۰۰ سهمیه بیمه به کارگران ساختمانی ساکن در استان تهران اختصاص داده می‌شد، اما امسال که ۱۰۰ هزار سهمیه بیمه در سطح کشور توزیع شده است، تنها ۸۲۰۰ سهمیه بیمه به استان تهران اختصاص داده شده است، در حالی که بر اساس سنت هرساله باید ۱۵۷۵۰ سهمیه بیمه اختصاص داده می‌شد.

رئیس کانون انجمن‌های صنفی کارگران ساختمانی استان تهران در پایان گفت: در صورتی که سازمان تامین اجتماعی بی‌عدالتی‌های رخ داده را اصلاح نکند، کارگران ساختمانی به زودی برنامه‌هایی را در اعتراض به این وضع تدارک خواهند دید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز