خبرگزاری کار ایران

علائم حیاتی دو کارگر مصدوم پالایشگاه شازند ضعیف است

asdasd
کد خبر : ۲۷۳۶۵۳

منابع کارگری ایلنا علائم حیاتی دو تن از کارگران مصدوم پالایشگاه امام خمینی شازند را که هم اکنون در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان امیرالمونین بستری شده‌اند به شدت ضعیف گزارش کرده‌اند.

این گزارش در حالی به ایلنا مخابره شده که روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اراک مدعی است حال کارگران مصدوم بستری شده در بیمارستان جز یکی از آن‌ها که بهبود پیدا کرده، تغییری نکرده است.

گفتنی است ۷ کارگر پالایشگاه امام خمینی شازند ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه صبح دیروز (دوشنبه ۷ اردیبهشت) بر اثر نشت گاز در واحد آب ترش این مجتمع صنعتی دچار گازگرفتگی شدند. دو تن از این کارگران ساعاتی بعد به صورت سرپایی مداوا شدند اما ۵ کارگر دیگر روز گذشته را در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان سپری کردند.

منابع کارگری می‌گویند تماس گاز متصاعد شده در واحد ۱۸ پالایشگاه امام خمینی شازند با پوست بدن این کارگران، به سوزش و سوختگی آن‌ها منجر شده است.

هنوز معلوم نیست آن سه کارگری که به صورت موقت در پالایشگاه کار می‌کردند دوره‌های آموزشی لازم را سپری کردند یا خیر. ایلنا دیروز گزارش داده بود از پنج کارگری که حالشان وخیم است، ۲ نفر به صورت قراردادی در پالایشگاه شازند مشغول به کارند و سه نفر دیگر به صورت موقت برای انجام فرایند تعمیرات اساسی جذب شده‌اند.

روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اراک تا این لحظه حاضر نشده است اسامی کارگران مصدوم را در اختیار خبرنگار ایلنا قرار دهد. ایلنا روز گذشته درباره خودداری مسئولان از انتشار اسامی کارگران گزارش کوتاهی را منتشر کرده بود.

در همین حال رئیس اداره کار شازند صبح امروز گفته است که جزییات این حادثه پس از بازرسی کارشناسان حوادث کار تا ساعاتی دیگر مشخص می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز