خبرگزاری کار ایران

در پی تجمع روز گذشته؛

دو ماه از مطالبات کارگران شیشه آبگینه پرداخت شد

کد خبر : ۲۶۰۷۷۲

همزمان با تجمع روز گذشته کارگران کارخانه شیشه آبگینه در مقابل ساختمان فرمانداری قزوین، کارفرمای این واحد تولیدی دو ماه از مطالبات معوقه ۳۳۰ کارگر را پرداخت کرد.

منابع خبری ایلنا در قزوین گزارش کردند، حدود ۱۳۰ کارگر کارخانه شیشه آبگینه در روز گذشته برای چندمین بار در یک ماه جاری در اعتراض به عدم دریافت بیش از ۳ ماه حقوق معوقه و عیدی پایان سال خود در مقابل ساختمان فرمانداری قزوین تجمع کرده بودند.

کارگران می‌گویند، با وجودی که کارفرما ادعا می‌کرد منابع مالی کافی برای پرداخت حقوق کارگران ندارد اما روز گذشته ، یکجا دو ماه از مطالبات معوقه کارگران را که مربوط به حقوق آذر و دی ماه می شد را پرداخت کرد.

به ادعای کارگران، کارفرما هنوز دو ماه حقوق با احتساب اسفند ماه به کارگران بدهکار بوده و از پرداخت عیدی پایان سال نیز خبری نیست.

بنا بر این گزارش، کارگران کارخانه شیشه آبگینه خواستار دریافت مطالبات معوقه خود و همچنین از سر گیری فعالیت کارخانه هستند، اما مسئولان ذیربط و کارفرما پاسخ قانع‌کنده‌ای به کارگران نمی‌دهد.

به گفته آنان، در حال حاضر کارفرما تولید در کارخانه را متوقف کرده است اما روز گذشته وی وعده داد فعالیت کارخانه در سال جدید با تامین مواد اولیه تولید از سر گرفته خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز