خبرگزاری کار ایران

مسئول اتحادیه کارگران شهرداری تهران:

پیگیری‌ برای همسان‌سازی مزایای کارکنان شهرداری ادامه دارد

asdasd
کد خبر : ۱۸۴۷۰۰

طبق دستور شهردار تهران، معاونان شهرداری در حال بررسی طرح همسان سازی مزایای کارکنان شهرداری ترهان هستند. دستور این همسان سازی صادر شده اما تاکنون به علت کمبود منابع مالی اجرا نشده است.

مسئول اتحادیه کارگران شهرداری تهران از ادامه پیگیری‌ها برای همسان کردن مزایای کلیه کارکنان شهرداری خبر داد.

«رحیم عباسی» در این باره به ایلنا گفت: طبق دستور شهردار تهران، معاونان شهرداری در حال بررسی طرح همسان سازی مزایای کارکنان شهرداری ترهان هستند. دستور این همسان سازی صادر شده اما تاکنون به علت کمبود منابع مالی اجرا نشده است.

وی افزود: اتحادیه کارگران شهرداری تهران به همراه فراکسیون کارگری شورای شهر تهران برای تسریع در اجرای این طرح در حال تعامل با معاونان شهردار تهران هستند و اینطور گفته می‌شود که شهرداری تهران به دنبال راهکار مناسب برای تامین بار مالی این طرح است.

این مسئول کارگری ادامه داد: طرح همسان سازی مزایا مربوط به کارگران رسمی شهرداری‌های ۲۲ گانه و شرکت‌های وابسته به شهرداری است. بر اساس این طرح مزایای همه کارگران به طور یکسان پرداخت خواهد شد. درحال حاضر این کمک هزینه مسکن برای کارمندان شهرداری بر اساس تعداد اعضای خانواده از ۱۲۰ تا ۶۰۰ هزار تومان است اما برای کارگران تنها ماهانه ۱۲۰ هزار تومان به عنوان حق مسکن پرداخت می‌شود.

عباسی همچنین درخصوص طرح بازرسی و پایش مناطق شهرداری تهران و سازمان‌های تابعه گفت: شهردار تهران هرسال با حضور در مناطق ۲۲ گانه شهرداری و شرکت‌ها و سازمان‌های تابعه شهرداری عملکرد یکساله این ادارات را بررسی می‌کند. امسال نیز این بازرسی انجام و شرکت واحد به عنوان بهترین شرکت از طرف شهردار تهران انتخاب شد.

به گفته عباسی شهردار تهران به کلیه مدیران و کارکنان شرکت واحد پاداشی اختصاص داده است.

طرح بازرسی مناطق شهرداری و سازمان‌های تابعه با بررسی رضایتمندی شهروندان از عملکرد سازمان مربوطه، تقدیر و شکایات رسیده به آن سازمان، ‌امور مالی و اداری و همچنین نحوه تخصیص بودجه سازمان انجام می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز