خبرگزاری کار ایران

دبیر خانه کارگر طبس؛

تعاونی مصرف کارگری در طبس راه اندازی می شود

asdasd
کد خبر : ۱۶۸۰۹۰

از آنجا که کارگران حداقل بگیر مشمولان قانون کار به دلیل ناتوانی اقتصادی یکی از مخاطبان اصلی این سیاست ها هستند، اه آندازی تعاونی های مصرف کارگری می تواند در ارتقاء سطح رفاهی این گروه از جامعه نقش موثری ایفا کند.

دبیر خانه کارگر طبس گفت: تعاونی مصرف کارگران شهرستان طبس تا آبان ماه راه اندازی می شود.

«غلام رضا محمدی» با اعلام این خبر به ایلنا گفت: این تعاونی در شرایطی فعالیت خود را آغاز می کند که به دلیل شرایط نامناسب اقتصادی امکان تهیه اقلام ضروری زندگی برای خانوارهای کارگری به آسانی مقدور نیست.

این فعال کارگری با اشاره به اجرای برنامه های توزیع یارانه و سبد کالای دولتی از سوی دولت, گفت: از آنجا که کارگران حداقل بگیر مشمولان قانون کار به دلیل ناتوانی اقتصادی یکی از مخاطبان اصلی این سیاست ها هستند، اه آندازی تعاونی های مصرف کارگری می تواند در ارتقاء سطح رفاهی این گروه از جامعه نقش موثری ایفا کند.

محمدی ادامه داد: به همین دلیل برای رفاه حال بیش از ۹ هزار خانواده عضو خانه کارگر، در حال تاسیس تعاونی مصرف ویژه کارگران هستیم که فروشگاه آن از آبان ماه سال جاری در طبس آغاز بکار خواهد کرد.

او با بیان اینکه در این فروشگاه امکان توزیع کالاهای اساسی مانند برنج، قند، شکر، روغن وغیره به خانواده‌های عضوانجام می‌شود افزود: همچنین تامین و توزیع انواع لوازم خانگی و دیگر کالاهای مورد نیاز اعضا از وظایف دیگر این تعاونی است.

این فعال کارگری اضافه کرد: کارگران سراسر شهرستان طبس می‌توانند با پرداخت ماهانه مبلغ کمی حق عضویت از خدمات این تعاونی بهره‌مند شوند.

محمدی در ادامه همچنین اظهار داشت: با توافقی که با بسیاری از تولید کنندگان مواد غذایی وسایر کالا‌ها انجام شده قرار است اجناس مورد نیاز با پایین‌ترین نرخ به کارگران عزیز عرضه شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز