خبرگزاری کار ایران

رئیس فراکسیون کارگری مجلس یازدهم خبر داد:

ادغام فراکسیون کارگری و تشکیل فراکسیون تعاون، کار و بازنشستگان در مجلس دوازدهم

asdasd
کد خبر : ۱۴۸۶۱۸۵

بابایی کارنامی گفت مجلس دوازدهم تصمیم گرفته است که تعداد فراکسیون‌های مجلس را به ۱۹ فراکسیون کاهش دهد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، علی بابایی کارنامی (رئیس فراکسیون کارگری مجلس یازدهم) از ادغام فراکسیون کارگری و تجمیع آن خبر داد. 

وی با بیان اینکه در مجلس جدید از تعدد فراکسیون‌ها جلوگیری شده است، گفت: مجلس دوازدهم تصمیم گرفته است که تعداد فراکسیون‌های مجلس را به ۱۹ فراکسیون کاهش دهد. 

در مجلس یازدهم ما تعداد ۱۷۸ عضو در فراکسیون کارگری مجلس داشتیم. امسال با این ادغام قطعا بالای ۲۰۰ عضو خواهیم داشت که مزایای مختلفی برای این فراکسیون جدید و پیگیری کار بازنشستگان و کارگران خواهد داشت. 

بابایی کارنامی افزود: در تصمیم جدید فراکسیون کارگری با فراکسیون تعاون و بازنشستگان ادغام شده و یک فراکسیون واحد قدرتمند قرار است در مجلس دوازدهم با این هم افزایی داشته باشیم. 

نماینده مردم ساری در مجلس دوازدهم تصریح کرد: برای این ادغام قرار است آیین نامه فراکسیون جدید تدوین شود و تا آن زمان رسما هنوز ادغامی صورت نخواهد گرفت. اما تصمیم نمایندگان بر همین ادغام استوار است. 

رئیس فراکسیون کارگری مجلس یازدهم تاکید کرد: در مجلس یازدهم ما تعداد ۱۷۸ عضو در فراکسیون کارگری مجلس داشتیم. امسال با این ادغام قطعا بالای ۲۰۰ عضو خواهیم داشت که مزایای مختلفی برای این فراکسیون جدید و پیگیری کار بازنشستگان و کارگران خواهد داشت. 

وی در پایان با اشاره به اینکه روز پنجم خردادماه شروع کار بحث ادغام این فراکسیون بوده است، گفت: با این اتفاق همگرایی و انگیزه کار در فراکسیون کارگری مجلس بیشتر خواهد شد. نمایندگان مجلس ما اغلب وقت کافی برای شرکت در همه کمیسیون‌ها و صحن علنی و جلسات فراکسیونی را باوجود امور جاریه و کارهای حوزه انتخابیه ندارند. اما با ادغام سه فراکسیون مرتبط در یک فراکسیون، بهره‌وری کار بالا می‌رود؛ با این حال شاکله و پایه کار براساس همان مناسبات فراکسیون کارگری خواهد بود. چون موضوعات مورد بحث فراکسیون کارگری عملاً پوشش دهنده حوزه بازنشستگان و تعاونی‌های کشور نیز خواهد بود.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز