خبرگزاری کار ایران

رئیس فراکسیون کارگری در همایش ملی کار:

در مجلس یازدهم در حق کارگران اجحاف شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۸۵۹۰۳

علی بابایی کارنامی با انتقاد از عملکرد مجلس یازدهم گفت: ما خروجی چندانی از جلسات و همایش‌ها نمی‌گیریم بلکه از عمل و اقدام نتیجه می‌گیریم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، صبح امروز هشتمین همایش ملی کار ایران با حضور وزیر، تعاون، کار و رفاه اجتماعی و معاون روابط کار این وزارتخانه، رئیس هیات مدیره کانون هماهنگی شوراهای اسلامی کار و تعدادی از کارشناسان روابط کار در سالن تلاش وزارت کار به همت وزارت کار و موسسه کار و تامین اجتماعی برگزار شد.

در ادامه این نشست علی بابایی کارنامی (رئیس فراکسیون کارگری مجلس) پس از وزیر کار اظهار کرد: در مجلس یازدهم اجحاف‌هایی در حق کارگران و بازنشستگان صورت گرفت که تمایل به باز کردن آن ندارم.

وی افزود: رهبر انقلاب مطالبه جدی امنیت شغلی را مطرح کردند. ما فقط در این حوزه از کارفرما نباید مطالبه داشته باشیم بلکه از سیاستگذاری دولت هم باید توقع داشته باشیم.

بابایی کارنامی با اشاره به این موضوع که کاریابی‌ها در استان‌ها تعطیل شده است، اظهار کرد: ما خروجی چندانی از جلسات و همایش‌ها نمی‌گیریم بلکه از عمل و اقدام نتیجه می‌گیریم. ما توافق کردیم که فراکسیون تعاون، کارگران و بازنشستگان را ادغام کردیم که فراکسیون بزرگی شکل گرفت که امیدواریم در مجلس جدید نقش خوبی ایفا کند. اولویت ما نیز ارتقای روابط کار در ایران است و همه نمایندگان نقش جدی باید در این زمینه ایفا کنند.

وی در پایان از فعالان کارگری بابت پیگیری‌های ایشان از سه جانبه گرایی تشکر کرد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز