خبرگزاری کار ایران

معاون حقوقی و پارلمانی سازمان تامین اجتماعی خبر داد:

افزایش دو میلیونی بیمه شدگان تامین اجتماعی طی دو سال

asdasd
کد خبر : ۱۴۸۰۹۴۷

موهبتی گفت: در دوره مدیریت جدید سازمان تامین اجتماعی موضوع افزایش بیمه‌شدگان عضو صندوق مورد توجه قرار گرفته و شاهد افزایش بیش از دو میلیون بیمه‌شده سازمان بودیم.

به گزارش ایلنا، سرپرست معاونت حقوقی، مجلس و امور بین‌الملل سازمان تأمین‌اجتماعی، اظهار کرد: در دوره مدیریتی جدید تامین اجتماعی و به‌عنوان یکی از مهم‌ترین مأموریت‌ها، موضوع افزایش بیمه‌شدگان سازمان تأمین‌اجتماعی مورد توجه قرار گرفته و شاهد افزایش بیش از دو میلیون بیمه‌شده در سازمان تأمین‌اجتماعی بودیم. 

قائم موهبتی (سرپرست معاونت حقوقی، مجلس و امور بین‌الملل سازمان تامین اجتماعی)، با حضور در غرفه سازمان در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران گفت: قطعاً یکی از مهمترین سیاست‌های سازمان، توسعه پوشش بیمه‌ای برای آحاد مختلف مردم است و عناوین متعدد و مختلف با ایجاد فرصت‌های جذاب برای دانشجویان، زنان خانه‌دار و اقشار مختلف، امکان بهره‌مندی از خدمات بیمه‌ای در سازمان فراهم شده است. 

وی ادامه داد: تغییر متغیرهای کلان جمعیتی بر وضعیت صندوق‌های بیمه‌گر پایه مؤثر است. در شرایط فعلی تلاش بر این است تا ضمن حمایت از فرهنگ خانواده و جوانی جمعیت، با تمرکز بر گروه‌هایی که فاقد پوشش بیمه‌ای هستند؛ امکان بهره‌مندی از پوشش بیمه‌ای برای تمامی اقشار فراهم شود. البته این‌که در این زمینه تعامل مؤثری برقرار شده و این افراد مجاب شوند؛ مستلزم استفاده از ظرفیت‌های رسانه‌ای است. لذا جذب بیمه‌شدگان جدید هم از نظر کیفی و کمی کاری ارزشمند است که در طول دو سال اخیر اتفاق افتاده و با نرخ خوبی دنبال می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز