خبرگزاری کار ایران

کارگران پیمانکاریِ پتروشیمی چوار همچنان در انتظارِ مزد عادلانه/ آیتم‌های مزدی حذف شد!

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۵۶۴۰

کارگران پیمانکاری پتروشیمی چوار ایلام از عدم اجرای طرح طبقه بندی خبر دادند.

کارگران پیمانکاری پتروشیمی چوار ایلام در تماس با خبرنگار ایلنا، از خلف وعده‌های مدیران پتروشیمی انتقاد کردند.

یکی از این کارگران گفت: قرار بود برج ۱۱ سال قبل طرح طبقه‌بندی اجرا شود بعد گفتند از ابتدای سال جدید این کار صورت می‌گیرد الان در میانه اردیبهشت هستیم و خبری از طبقه‌بندی نیست.

به گفته این کارگر، مشخص نیست چه زمانی قرار است طرح طبقه‌بندی برای حدود ۶۰۰ کارگر پیمانکاری این پتروشیمی اجرایی شود.

کارگران پیمانکاری پتروشیمی چوار در عین حال از حذف برخی آیتم‌های مزدی در فیش حقوقی خبر دادند؛ به گفته آن‌ها، مولفه‌هایی مانند بدی آب و هوا و سختی کار از فیش حقوقی پیمانکاری‌ها حذف شده است.

یکی از این کارگران در مورد فیش حقوقی خود گفت: ما پیمانکاری‌ها با در نظر گرفتن سنوات و اضافه کار به زحمت ۱۸ میلیون تومان می‌گیریم اما کارگرانی که با خود شرکت قرارداد دارند حقوق ماهانه‌شان ۳۰ میلیون تومان است.

سال گذشته چند خودکشی در پتروشیمی چوار ایلام خبرساز شد؛ پس از آن، مدیران این واحد قول دادند که وضعیت حقوق و مزایای کارگران بهبود می‌یابد اما با گذشت چند ماه حتی طرح طبقه‌بندی هم اجرا نشده است. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز