خبرگزاری کار ایران

انتظار کارکنان دانشگاه علمی کاربردی شهرداری اندیمشک برای جذب در شهرداری

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۸۹۷۵

جمعی از کارکنان دانشگاه علمی کاربردی شهرداری اندیمشک خواستار ثبات شغلی و عقد قراداد مستقیم کاری با شهرداری شدند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، یک منبع کارگری در دانشگاه علمی کاربردی شهرداری اندیمشک گفت: نزدیک به ۸ نفر هستیم که با مدرک فوق دیپلم و لیسانس به عنوان کارمند اداری در دانشگاه علمی کاربردی شهرداری اندیمشک به صورت قراردادی مشغول کاریم اما اخیرا بر اساس بخشنامه‌ای که از وزارت کشور به برخی دانشگاهای علمی کاربردی وابسته به شهرداری‌های کشور از جمله شهرداری اندیمشک ابلاغ شده، این دانشگاه باید فعالیت علمی و آموزشی خود را متوقف کند بنابراین چندین بار ما کارکنان در خواست خود را برای انتقال به شهرداری و مجموعه‌های وابسته به آن برای ادامه رابطه شغلیمان داده‌ایم اما شهرداری هیچ اقدامی برای بکارگیری ما انجام نمی‌دهد.

این کارکنان که عقیده دارند به واسطه قراردادی بودن سابقه کار، ثبات و امنیت شغلی ندارند و دریافتی‌هایشان نسبت به سایر کارگران و کارکنان ستادی و خدماتی مجموعه شهرداری بسیار ناچیز بوده است. یکی از آن‌ها به ایلنا گفت: جدا از بلاتکلیفی در وضعیت شغلی، حدود سه ماه حقوق و عیدی و پاداش پایان سال ما کارکنان به تاخیر افتاده است.

کارکنان دانشگاه علمی کاربردی شهرداری اندیمشک خواستار آن هستند تا مدیریت شهرداری اندیمشک در مقام کارفرمای اصلی در راستای ادامه رابطه کاری، تامین معیشت و امنیت شغلی کارکنان دانشگاه علمی کاربردی با آن‌ها قرارداد مستقیم کار منعقد کند.

به گفته یکی از همین کارکنان در حالی مدیریت شهری مخالف انتقال ۸ نیروی کار دانشگاه علمی کاربردی است که طی چند ماه گذشته تعداد زیادی نیروی کار خارج از ضوابط استخدامی جذب شهرداری اندیمشک کرده است.

وی افزود: هرکدام از ما کارگران به صورت میالنگین ۱۰ تا ۱۲سال سابقه کار داریم و برای ادامه اشتغال تا زمان بازنشستگی باید در مجموعه شهرداری اندیمشک مشغول کار شویم.

این کارمند دانشگاه علمی کاربردی اندیمشک گفت: ما در هر شیفت کاری حدود ۸تا۱۰ساعت کار می‌کنیم و این دانشگاه تا پایان این دوره تحصیلی تعطیل می‌شود.

وی با بیان اینکه ما استخدام رسمی نمی‌خواهیم بلکه خواهان ادامه فعالیت شغلی خود با حقوق و مزایای قانون کار و بیمه ۳۰ روزه هستیم، تاکید کرد: آنچه باعث نگرانی ما شده، نداشتن امنیت و بلاتکلیفی شغلی است. بصورت مشخص حدود ۷۰ نفر از کارکنان دانشگاه علمی کاربردی شهرداری اهواز و حدود ۵ نفر از کارکنان علمی کاربردی شهرداری هفتگل در استان خوزستان که پیش از این شرایط شغلی مشابه ما داشتند از چند ماه پیش در مجموعه شهرداری‌های اهواز و هفتگل مشغول کار شده‌اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز