خبرگزاری کار ایران

اعتراض پرستاران بیمارستان‌ های نیوزلند به‌ عدم پرداخت اضافه کار

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۸۴۱۴

پرستاران باید ۸ سال منتظر بمانند تا به حقشان رسیدگی شود

ده‌ها تن از پرستاران بیمارستان‌های نیوزلند در شهر کانتربوری تجمع کردند و قرار است جمع بیشتری در پایتخت نیوزلند فردا اجتماع کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا به نقل از پایگاه خبری اسکوپ نیوزلند، اتحادیه پرستاران بیمارستان‌های «کرایست چرچ» نیوزلند در اعتراض به تاخیر ۸ساله در پرداخت حقوق اضافه کار روزهای تعطیل خود و حذف مرخصی‌های ذخیره شده خود، در ادامه‌ی تجمعات اخیر خود، بار دیگر اعتصاب می‌کنند. 

اعضای سازمان پرستاران نیوزیلند (NZNO) «new Zealand nurses Organisation» گرد هم آمدند تا نارضایتی خود را نسبت به تأخیر در اصلاح پرداخت‌های خود و واریز معوقات مربوط به اضافه کاری روزهای تعطیل اعلام کنند. 

ده‌ها تن از پرستاران این بیمارستان روز دوشنبه در محوطه یکی از بیمارستان‌های کرایست چرچ در شهر کانتربوری تجمع کردند و پس از آن برای چند ساعت ضمن اعتصاب، بیمارستان را ترک و آن را به محیطی خالی از کادر درمان تبدیل کردند.

یکی از پرستاران در تجمع گفت: "تصور کنید که پس از اینکه به کارفرمایتان گفته شد حقوق نیروهای خود را رعایت نمی‌کند، در قانون نیوزلند باید نزدیک به هشت سال منتظر بمانید تا به حق شما رسیدگی شود. ما هنوز هیچ ایده‌ای نداریم که واقعاً چه زمانی قرار است معوقات اضافه کار ما که از نظر قانونی به رسمیت شناخته شده و دادگاه به نفع ما رای داده، پرداخت شود!"

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز