خبرگزاری کار ایران

تمدید مهلت ثبت‌نام در آزمون استخدام پیمانی تأمین‌ اجتماعی

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۲۴۱۶

آزمون استخدامی سازمان تأمین اجتماعی از سوی مرکز آزمون جهاد دانشگاهی برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا، مهلت ثبت‌نام در آزمون استخدامی سازمان تأمین اجتماعی تا روز یکشنبه سیزده اسفند ماه تمدید شد. 

این سازمان درنظر دارد با برگزاری آزمون استخدامی سراسری، ۴۹۰۲ نفر را برای اشتغال در واحدهای بیمه‌ای و درمانی در ۳۱ استان کشور به‌صورت استخدام پیمانی جذب کند. 

آزمون استخدامی سازمان تأمین اجتماعی از سوی مرکز آزمون جهاد دانشگاهی برگزار می‌شود و ثبت‌نام متقاضیان برای شرکت در این آزمون از روز پنج‌شنبه ۲۶ بهمن ماه در وبگاه مرکز آزمون جهاد دانشگاهی به نشانی www.hrtc.ir آغاز شده و با تمدید اخیر، تا ساعت ۲۴ روز یک‌شنبه سیزدهم اسفند ماه ادامه خواهد داشت. 

براساس این گزارش، آزمون کتبی استخدام پیمانی سازمان تأمین اجتماعی روز جمعه ۳۱ فرودین ماه ۱۴۰۳ به‌صورت همزمان در مراکز استان‌های سراسر کشور برگزار می‌شود و در مجموع ۴۹۰۲ نفر بعد از برگزاری آزمون و انجام مراحل مصاحبه و گزینش، جذب سازمان تأمین اجتماعی خواهند شد که ۳۵۶۰ نفر برای اشتغال در مراکز درمانی تأمین اجتماعی و مابقی برای اشتغال در بخش بیمه‌ای این سازمان پذیرفته خواهند شد. در بخش درمان نیز حدود ۱۰۰ نفر پزشک و ۱۶۰۰ نفر پرستار در این فرایند جذب می‌شوند و مابقی ظرفیت این بخش مربوط به سایر مشاغل رسته درمان خواهد بود. 

اطلاعات تکمیلی در مورد این آزمون و نیز دفترچه راهنما و منابع آزمون از در وبگاه مرکز آزمون جهاد دانشگاهی به نشانی www.hrtc.ir و نیز پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان تأمین اجتماعی به نشانی www.tamin.ir در دسترس متقاضیان قرار گرفته است. 

هرگونه اطلاع‌رسانی در مورد این آزمون در مراحل مختلف پیش از آزمون و بعد از آن، صرفاً از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان تأمین اجتماعی انجام خواهد شد و از مردم و متقاضیان خواسته شده اطلاعات مورد نیاز را صرفاً از کانال‌های رسمی این سازمان دریافت کنند. مرکز ارتباط مردمی سازمان تأمین اجتماعی نیز با شماره تلفن ۱۴۲۰ به‌صورت شبانه‌روزی در خدمت متقاضیان خواهد بود و به پرسش‌ها و ابهامات احتمالی پاسخ خواهد گفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز