خبرگزاری کار ایران

سرپرست مرکز تحقیقات و تعلیمات حفاظت فنی و بهداشت کار مطرح کرد:

آموزش ایمنی شش هزار کارفرمای کارگاه‌های کوچک

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۲۸۶۳

سرپرست مرکز تحقیقات و تعلیمات حفاظت فنی و بهداشت کار تاکید کرد: همایش تبیین قرارگاه آموزش ایمنی و توانمندسازی کارفرمایان کارگاه‌های زیر ۱۰ نفر، هفدهم بهمن‌ماه سال‌جاری به‌صورت هم‌زمان در ۳۱ استان کشور برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا، حبیب‌الله جلیلی، سرپرست مرکز تحقیقات و تعلیمات حفاظت فنی و بهداشت کار با اشاره به نقش صنایع کوچک در پیشبرد اهداف اقتصادی و اهمیت توجه به ایمنی کار در این صنایع، از تشکیل «قرارگاه آموزش ایمنی و توانمندسازی کارفرمایان کارگاه‌های زیر ۱۰ نفر» هم‌زمان با آغاز دهه مبارک فجر و شروع اجرای مقاوله‌نامه ایمنی و بهداشت شغلی شماره ۱۵۵ خبر داد.

وی ادامه داد: در همین راستا، همایش تبیین قرارگاه آموزش ایمنی و توانمندسازی کارفرمایان کارگاه‌های زیر ۱۰ نفر، هفدهم بهمن‌ماه سال‌جاری به‌صورت هم‌زمان در ۳۱ استان کشور برگزار می‌شود.

به گفته سرپرست مرکز تحقیقات و تعلیمات حفاظت فنی و بهداشت کار، براساس آمارهای منتشر شده، بیش از ۹۰ درصد از بنگاه‌های اقتصادی کشور را واحدهای کوچک و متوسط تشکیل می‌دهند و جایگاه صنایع کوچک و متوسط در پیشبرد اهداف اقتصاد مقاومتی بر هیچ‌کس پوشیده نیست.

جلیلی افزود: برنامه‌های این همایش، با به صدا درآوردن زنگ ایمنی توسط وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی آغاز و در ادامه دوره آموزشی ویژه کارفرمایان کارگاه‌های زیر ۱۰ نفر به‌منظور آشنایی با قوانین و مقررات ایمنی کار و در راستای الزامات مقاوله‌نامه، تدوین راهبرد اجرایی برای کاهش حوادث و بیماری‌های شغلی به‌صورت هم‌زمان در ۳۱ استان کشور و با حضور حداقل ۶ هزار نفر از کارفرمایان کارگاه‌های کوچک برگزار خواهد شد.

وی اضافه کرد: یکی از مهم‌ترین برنامه‌های بعدی این قرارگاه، آموزش ایمنی کار به کارگران کارگاه‌های زیر ۱۰ نفر در سطح کشور خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز